tirsdag den 27. august 2013

Med En Skytsengel På Bagsiden......

Har fået skrevet et lille skilt med åbningstider til butikken.
 
Hvor mange forsøg det "kostede" snakker vi ikke om!!
 
 

Nu er det klar til at finde sin plads i vinduet og informere om hvornår jeg er på "pinden".


Bagsiden prydes af en skytsengel af Anne Bundgaard jeg for længe siden fik af min kære veninde Lotte.

En af mange små tråde inden fredag ;-)

!!! OBS LOPPEMARKED I WILLEMOESGADE ER IKKE SØNDAG MEN LØRDAG DEN 31. AUGUST  fra 10-16 TAK KATRINE !!!

Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

Kahr Kreation sagde ...

Hvor bliver det bare spændende med den lille biks. Øv at jeg ikke bor lidt tættere på Kbh. Næste gang jeg kommer til staden, kigger jeg forbi :-)
Kh Line

Birgitte sagde ...

Du siger bare til, så skal jeg skrive et skilt med kalligrafi. Se mere på www.birgitte-glimtfrapalleshave.blogspot.com.