onsdag den 14. august 2013

Lotte Hønholt

 
Har fået fingre i den skønneste lille samling postkort designet af Lotte Hønholt
 
Lotte er fantastisk dygtig til farver,detaljer og mønstre, både på print og malerier.
 
 I mit hjem har jeg to malerier af Lotte Hønholt og selvom de allerede har hængt her i flere år når jeg vist aldrig dertil hvor jeg bliver "træt" af dem , jeg bliver ved med at finde noget nyt på dem, en detalje , en farve, en retning.
 
Det er netop det hun kan.
 
 
Er du til farver , grafik, collager, detaljer og inspiration? Så tjek lige HER 
 

I min egen hang til detaljer "forsvandt" jeg i min ferie for en stund i en beundring over disse sømuse skaller.

De lå i hundredevis langs stranden skyllet op i løbet af natten.

Detaljerede og super skrøbelige, så skrøbelige at jeg knap nok kunne samle dem op uden at de blev knust og måtte desværre opgive at tage med hjem til vindueskarmen.

Et billede som minde.

Nyd Dagen

KH

Ingen kommentarer: