tirsdag den 6. august 2013

Kender Du Hviid´s ?

Eller rettere har du smagt en Hviid´s ?
 
Er du is elsker og har du endnu ikke været forbi kan jeg kun anbefale at du får benene på nakken...
 
Olufsvej 6 Kbh. Ø er en adresse der er værd at notere ;-)) 
 

 Hviid´s serverer frisklavede ispinde i de lækreste smagskombinationer, har både store og små ispinde ( så kan man lige smage på en ekstra..) og så finder man de fineste ispostkort i butikken a la Go Card.


Desværre har butikken lukket om mandagen så der må jeg altså leve med et faretruende lavt Serum-Hviid´s......

Hooked? Bestemt og med god grund.

Nyd Dagen

KH

3 kommentarer:

Moster Pips sagde ...

Jeg kom sådan til at tænke på dig i dag for vupti lå der en pakke fra dig på mit skrivebord??? Lidt overraskede blev man, desværre var den til min kollega Liv:0(
Et lille sidespring tilbage til is, har du prøvet den med lakrids og hvid chokolade, den er fantastisk.
Kh Pia

tusindfryd sagde ...

Kære Pia

Tror snart jeg har prøvet dem alle.....og må prøve dem forfra igen! :-)

Thea Vaskavulla sagde ...

Ssssssssssh! Var lige blevet afvænnet ;)