onsdag den 28. august 2013

Forkælelse.....

Sysler med at "forkæle" hæftenåle.
 
Væk med hårde pappakker der ikke er til at åbne, frem med cellofanposer og maskintape stickers.
 
 

Hvorfor? Fordi jeg simpelthen ikke kan lade være, bliver glad af at se forvandlingen.

En af mange små forberedelser og forkælelser til butikkens åbning på FREDAG

Tak for alle jeres lykønskninger, opmuntringer og positive kommentarer, det giver glæde!

Alle jer der ikke lige kan komme af geografiske årsager kan fra på fredag kl 12 få et indtryk af butikken i den nye webshop.

Nyd Dagen

KH


3 kommentarer:

Albertemor sagde ...

Hvor jeg glæder mig på dine vejne. Det bliver super spændende og det er super sejt du springer ud i det. Jeg glæder mig til at se webshoppen (den må jeg "nøjes" med lige forløgig :-)

Happymade sagde ...

...Og vupti! Så er det lige pludselig lækkert at købe en nål. Giver dig ret - de ser meget mere indbydende ud nu. Pøj, pøj med butikken. Ha' en glad onsdag aften.

flesthverdage sagde ...

Kender godt det med at kræse for detaljen. Man bliver så glad af det.
Glæder mig til at se din webshop. Jeg er en af dem med geografiske årsager:-)