søndag den 21. juli 2013

Noget Af Det Bedste

Noget af det bedste jeg har lavet siden sidste sommer  er helt sikkert de mange ture til Århus hvor LINE har holdt workshops imens jeg har været lidt praktisk gris og har set både familie og min gamle by igen.
 

Udsigten fra færgen mod Århus havn.


At blive inspireret af de andres projekter på en workshop kan noget helt særligt, det fyrer godt op under ideerne.


                                                   Fik selv FIXET hos Line, elsker det.

                                             Total fordybelse i stoffer, mønstre og hygge.

 
Mit kommende år SKAL byde på enten Syskole eller regelmæssige FIX.

                                    I  ferien vil jeg bruge en stund på at tjekke datoer ud HER

                                                                   NYD DAGEN

                                                                           KH

1 kommentar:

Lene sagde ...

Du får også fremtryllet de fineste ting med smukt udtryk, så jeg håber at vi ser masser af Tusindfryd-ideer på bloggen.