lørdag den 27. juli 2013

Århusianske GULD Lopper Og Gode Minder.

 
På en  MARAPYTTA Workshop tur til Århus i foråret havde jeg fornøjelsen af en tur på det fantastisk loppemarked på Ingerslevs.
 
Her er lidt af alt det GULD jeg ikke fik med hjem.
 
 

Havde vi haft en have og en trailer på bilen havde jeg nok drukket kold hyldeblomstsaft i disse stole her nu ?


Selvom jeg egentlig har rigeligt med knapper i skufferne "plager" det mig lidt at jeg ikke lige fik disse her med....


Favorit lamper i min favorit farve, bare ikke nok loft at gøre godt med.


Ok de her kasser var virkelig dagens BRØLER at jeg ikke tog med!!! Tre for 100 kr, virkelig DUMT.


For enden af Ingerslev marked ligger "vores" kirke.

Her er mine børn døbt. Her blev jeg gift, solen skinnede, langs husmurene stod meterhøje solsikker og smilede til os da vi gik de ca. 100 meter hjem til lejligheden.

Memory Lane ?

Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Sikke gode sager! Jeg ønsker mig også sådan et teressesæt til min nye terrasse .

vidunderlige univers sagde ...

Der er så skønt på de ingerslev markeder - kommer der af og til selv:0)
Faktisk skal jeg der ud i morgen..
Det var super dejlige ting du desværre måtte gå glip af.
KH Iben