tirsdag den 9. juli 2013

Alt Jeg Behøver....

 
Er så småt begyndt at pakke mine "nødvendigheder" til ferien.
 
Godt nok to uger til afgang, men vigtige sager skal jo på plads i god tid ,-)
 
 

En pæn stak strikkebøger, man ved jo aldrig om der lige er en teknik der skal opfriskes og så er det ret surt hvis bogen står udenfor rækkevidde!


Min taske med "strikkespaghetti" , måske jeg lige skulle få den ordnet.....

Garnet skal jeg lige have styr på , men det kommer der er nok at tage af !

Sommerferien byder på sommerhus i det danske, alt efter vejret bliver det med badning i Vesterhavet og / eller strik foran pejsen. Det ved man ligesom aldrig før man er der.

Personligt er jeg helt ligeglad med vejret, jeg glæder mig "bare" til at være på tur, udenfor de fire vægge og slappe af.

Håber i nyder sommerferien derude

KH

3 kommentarer:

Jeane M. sagde ...

Love this new found inspiration in here. Got my eye on your next posts.

Charlotte Mathiesen sagde ...

God ferie, når du når der til, husk stoppenål ;-P

Finurligefinesser sagde ...

Årh, det lyder altså også bare fantastisk.....rigtig god ferie :-)