fredag den 19. juli 2013

1302 !!!

Ferien står lige for døren.
 
Kl 12 ( ca....) LUKKER OG SLUKKER jeg computeren.
 
Min lille webshop holder også "lukket" i uge 30 og 31 i den forstand at der godt kan bestilles MEN at der først sendes i uge 32 :-)
 
Hvad skal vi lave?
 
Ikke det store egentlig , "bare" slappe af og være sammen.
 
Sove uden vækkeur , smøre NUL madpakker, lave NUL To Do lister !
 
1302 ?
 
Tja det er faktisk nummeret på dette indlæg.....altså indlæg no 1302 eller rettere 1302 +++ da jeg over årene har slettet indlæg for at få "plads". AV !
 
På det seneste har jeg været en hel del på INSTAGRAM hvor du kan følge mit gøren og laden under MYDAILYJUNK
 
Et lille udpluk af de 193 opslag på Insta kan du se nedenfor.
 
 

Favorit slikkepinde fra Hamborg, Salmiak og mørk chokolade......


 Min datter på vej hjem fra Dronningens fødselsdag....


Gutten og Tøsen, to hæklede dukker jeg bl.a har lavet opskrift på i år...


Min datters drøm af en tyggegummimaskine...


Min drøm af gamle silketrådsruller.....jeg SAMLER !


 En smuk og dyr blomst.......som slet ikke blomstrer mere.....

 
En bil med øjenvipper....
 
Kære Alle læsere, jeg holder ferie men kommer tilbage.
 
De næste dage får i indlæg med billeder af alt det som er sket siden sidste sommer og det er slet ikke så lidt !
 
Det "nye" år byder på noget helt nyt som jeg glæder mig til at vise frem.
 
Nyd Sommeren!!
 
KH
 
 

4 kommentarer:

Hottentotten sagde ...

Rigtig god ferie!
Kh.Karen

Gerda Pauk sagde ...

Rigtig god ferie til dig og din familie mange hilsner fra Bornholm

Christina sagde ...

Rigtig god og velfortjent sommerferie- vi ses på den anden side! :)

Kh
Christina

Mama-T sagde ...

Go ferie :)