fredag den 28. juni 2013

Uden Svigermor.....


 Uden svigermor tror jeg ikke jeg var nået i mål......

Sidst på sommeren 2012 gik jeg i gang med et sjal til min farmor, tynd uld og silke af den blødeste lækreste slags syntes jeg hun skulle kunne putte sig i henover vinteren.....

Men tiden gik, pindene syntes tyndere for hver gang og bredden blev længere og længere....det gjorde dagene også og vinteren sang på sidste vers.




Så var det svigermor kom mig til undsætning, "arvede" projektet og fuldførte. TAK !



Et utal af de fineste musetakker har hun på eget initiativ kantet sjalet med, elsker det og glæder mig til at give det videre til en jeg har kær.

God Weekend

KH

10 kommentarer:

Jane sagde ...

Hurra for svigermødre :-)

Hvor er det smukt. Det skal nok varme din farmor både udenpå og indeni :-)

From sagde ...

Hvor er det pænt. Kender alt for godt følelsen når tingene bare går i stå, heldigt at du har en der kunne arve det :)

Ditte sagde ...

Wauu, det er smukt, og din svigermor er en sveske ;)

Mette M sagde ...

Dejligt at svigermor trådte til - hvor ser det skønt ud, kan næsten se-mærke hvor skønt og blødt det er :-)

Die HausFrau sagde ...

Hvor ser det bare rigtig fint ud! Jeg er sikker på, at det vil give stor glæde.
Rigtig god weekend.

Lilla dør sagde ...

Kjempe fint. Godt med hjelp av og til. Goé helg . klem

Moster Pips sagde ...

Sikken en dejlig svigermor du har:O))

Drude Nygaard sagde ...

Lekkert sjal. Så snill svigermor. D

Mette sagde ...

Hvor er det fint, Wenche. Dejligt svigermor kom dig til undsætning! Kreative svigermødre er ikke at kimse af. Jeg savner stadig de inspirerende samtaler med min svigermor, som desværre døde sidste år. Til gengæld værner jeg om alle de dejlige ting, hun har syet og strikket til os. Håber du har det godt.

Emmy sagde ...

Meget smukt sjal du har strikket til din farmor. Godt at have en kreativ svigermor:-)