torsdag den 20. juni 2013

SNØFT - Det Blev Det Sidste....

Netop modtaget mail fra Dolores Wally, kvinden bag KleinFormat, mit lille "friske pust" magasin med inspiration ideer, DIYér og nye vinkler.
 
KleinFormat som trykt Magasin stopper, således blev Juni, Juli, August udgaven det sidste.
 
Enn kvinde bag ALLE poster i tilblivelsen er blevet for stor en mundfuld.
 

Kleinformat kommer jeg sådan til at SAVNE, elsker det format, papiret, billederne, farverne, inspirationen, klistermærkerne på forsiden  ALT.

Dolores fortsætter med bloggen KLEINFORMAT, hvis du som jeg er blevet hoooked ....helt ersattte det at holde et blad i hånden og krybe i sofaen med det kan det bare ikke.


Måske nogen "derude" har en lille magasin forlægger i maven og kunne tænke sig at lave noget tilsvarende på dansk? Vi mangler et Kult Kreativt Magasin med masser af frisk pust!

Der er stadig enkelte Kleinformat i SHOPPEN , men kun en håndfuld, så hvis du havde tænkt dig du skulle have et til ferien er det med at få det hevet i land :-)

Nyd Dagen

KH




4 kommentarer:

Lene sagde ...

Øv da osse.
For 14 dage siden begyndte jeg at plage en blogger om at hun skulle lave et magasin (online, da jeg tænkte det måske blev for dyrt at trykke). Tror lige at jeg linker dit indlæg til hende :)

Karen Klarbæk sagde ...

Nej øv da....vi ville ellers gerne have flere krea kult magasiner.
Har fået mit eksemplar hevet i land.... HELDIGVIS :-)


Karen

Piximaxi sagde ...

Hej, øv hvor ærgeligt. Jeg har lige bestilt et eksemplar hos dig (+ lidt andet :-))).

Mvh
Piximaxi

Dolores sagde ...

thank you soooo much for the nice feature!!!
Best,
Dolores