tirsdag den 4. juni 2013

Jeg Er " Landet " Give Away

Jeg er "landet".
Hjemme fra skøn workshop i Århus i selskab med Line, dårlig sushi , frækt tilbud i Skolegade kl 7.30 søndag morgen....
 Har pakket ud, cleanet efter en weekend hvor familien har givet den gas uden hende der som rydder op, har styr på børnenes ugeplan , halet ind på vasketøjet og øjner et lille grundlovs pustrum fra i eftermiddag?
 
Derfor skal der altså en Give Away på bordet, fejring af en hel masse gode ting :-)
 

Tre strikkeglade mænd og kvinder bliver udtrukket.


De heldige kan vælge frit mellem mønstre og farver blandt de fem håndklæde KIT

 
 Du kan være med ved at skrive en kommentar under indlægget her inden midnat grundlovsdag :-)

Dit yndlings kit kan du lure ud lige HER

Ønsker jer alle en dejlig dag og måske et lille pusterum forude?

KH




183 kommentarer:

10na sagde ...

Dejligt du har haft en skøn weekend, med alt hvad det indebærer ;-) blev helt glad da jeg læste at din familie også "glemmer" oprydning mm, når du er hjemmefra. Troede nemlig kun at det skete herhjemme, hvor naivt er det lige ;-) god solskins dag til dig og dine. Og lækker give away, tak for chancen og held og lykke til os alle. Kh 10na

matilde Madsen sagde ...

Det var da en yderst lækker præmie, den ville jeg gerne vinde :-)

Christina sagde ...

Sikke en skøn giwe away, du har sat på højkant! Dejligt, du har været på en god workshop.

Jeanette Renting sagde ...

Hej Wenche!
Tillykke med din shop.
Og med alle de fine ting du saelger.
Ha'en fin dag,
kaerlig hilsen, Jeanette.

Carina Gülstorff sagde ...

Sikke en skøn giveaway, den ville jeg gerne vinde :)

Jeg ville vælge det kit med trekantsmønstret :)

Gulstorff1983@gmail.com

/Denlillaelefant.blogspot.dk

Natazcha - Artsy Fartsy sagde ...

Jeg er med! :)

Anita Konge sagde ...

Ih i en fin giveaway. Den hopper jeg også meget gerne med på:)

camillasus sagde ...

skal være hjemme hele sommeren, så lidt hyggestrikning kunne være skønt! de er så fine dine kits!

Skrubbens Mor sagde ...

Uh, giveaway ;-) Sikken et perfekt lille sommerprojekt! Jeg er helt vild med båndene! Det giver lige et lille ekstra pift, som gør det hele helt perfekt!
God sommer herfra!
Didde - skrubbensmor.blogspot.dk

Pia Eriksen sagde ...

Lækker lækker giveaway du glæder blogland med - krydser fingre.
tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

Helene sagde ...

Lækker give away, deltager gerne!

Unknown sagde ...

Sådan et kit vil jeg frygtelig gerne vinde :)
Julie (j.rindom@gmail.com)

Fríða sagde ...

jeg vil da rigtig gerne være med og få chansen til at måske få tilsendt en pakke fra dig. og det lyder som du har haft en weekend lige som min, sammen med dejlige mennesker og lavet sjove ting, men en anelse hårdt at komme hjem igen.
kh.fra Island
Frida

Anonym sagde ...

Jeg tager chancen og håber på lykkens gudinde.
Hvis jeg vinder, så ønsker jeg kittet med 'lys coral'
Hilsen Figarine

fru nikolajsen sagde ...

Uh sådan et fint strikkekit ville jeg gerne have fingrene i og Jeps det lyder bekendt med rodet som resten af familien troligt overlader til undertegnet, når man en SJÆLDEN gang bevæger sig væk hjemmefra :)
Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

Anonym sagde ...

Det er det perfekte feriestrik. Jeg skal til USA så det passer lige til flyveturen. Dejligt at sidde med, fylder ikke for meget og jeg kan nå et helt håndklæde på turen. Så jeg er med :O)
hilsen Inge G

Nulleri sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage;)

Anonym sagde ...

Sådan et fint strikkekit ville jeg gerne vinde :)

Hilsen Marlene (marlenekronborg @ hotmail . com )

Charlotte sagde ...

Et sådant lækkert strikkekit, kan jeg god bruge.

Vil passe perfekt til en kolonihave, som jeg iøvrigt går og venter svar på om jeg bliver den heldige ejer af..

Pernille sagde ...

Hvor er din shop bare lækker, virkelig flot design og layout.
Jeg har forelsket mig i det blå håndklædekit. Det var ret svært at vælge, de er allesammen meget meget fine. Jeg krydser og tilmelder mig legen :)

Anonym sagde ...

Hej - sådan et kit passer liiige til en gang campingsvognstrik :) - mange hils fra Karin

Anonym sagde ...

Siden du lagde indlægget på med disse har jeg gået og tænkt på at jeg ville lave dem ;) nu kan jeg bare krydse fingre for jeg bliver en af de heldige vindere.

Sanne Yagmurcu
misssanneschou@hotmail.com

Helle Andersen sagde ...

Jeg vil rigtig gerne vinde et sæt i den lækre grønne nuance, og med det ternede mønster. Men de er nu virkelig søde i alle kombinationer:-)
Mvh Helle

Willemoes sagde ...

Jeg har længe lagt an til personlige gæstehåndklæder, men er aldrig kommer i gang, så det ville være perfekt, hvis jeg fik lov til at være heldig :)

Natascha sagde ...

Det er jo perfekt for mig, der genre vil i gang med pindene!

Frk Sindahl sagde ...

Jeg vil også gerne deltage, og krydser fingre :-)
Ha' en fantastisk dag....
Hilsen Sara

Betina sagde ...

Godt du kom hjem, så familien kan nyde et rent og rydeligt hjem igen ;O)
Det grønne kit er supersødt, og detaljen med liberty stroppen, fuldender det hele :O)

Pustetrolden sagde ...

Lækker give away.

Åhh jeg vil gerne vinde kittet til det grønne ternede håndklæde, det er bare super flot.

Anette sagde ...

Superfine kits. Er især vild med der frønne med ruder.

Tine sagde ...

Uhh, jeg har allerede luret på de fine strikkekits, så at vinde et ville da være lykken! Så skal jeg bare beslutte mig for hvilket, det skal være...

Amalie sagde ...

Iih, hvor dejligt! Så kan der måske, hvis jeg er heldig, komme selskab til de skønne håndstrikkede klude, jeg har arvet fra mormor.

Nyd grundlovsdag!
Kh Amalie

Heidi sagde ...

Skønne kits, super som bil strik til sommerferien - håber jeg bliver udtrukket :)

Dorte sagde ...

Lyder som en dejlig weekend - og skøn fornemmelse at have skabt sig overblik over familiens gøremål. Det giver overblik og energi til kreativitet. Jeg ønsker mig det rillede håndklæde, hvis jeg skulle være så heldig ;)

handmadebymormor sagde ...

Ville ikke være dårligt at vinde et af dine kits - det er super smart med stropperne på håndklæderne og fede garn-farver😃god grundlovsdag

Anonym sagde ...

Det ville være et dejligt håndarbejde at vinde :-).
Vil rigtig gerne deltage.

KH
Sine
seg@c.dk

Garn overalt... sagde ...

Fin, fin præmie. Ville elske at vinde.
/Lise

Hanne Jensen sagde ...

Ville være et alletiders lille sommerprojekt. :-)

Skønt at øre, at min familie er ganske normal og ikke kun er dem, der har stået helt nede bagi, da oprydningsgenet blev uddelt. ;-)

Sannes Fruerstue sagde ...

Jeg vil gerne være med :-) jeg er helt vild med det kit med den lysegrå farve :-)

Mejse sagde ...

Det er da en fantastisk give away.

Mejse sagde ...

Det er da en fantastisk give away.

Prinsesse Suh sagde ...

Jeg vil også være med!

Anne-Sofie (Fingernem) sagde ...

Det vil jeg gerne!

Lotte sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med. Jeg er absolut ingen ørn til at strikke (dyrker mest hækling), men vil meget gerne prøve kræfter med et af dine kits i sommerferien. Du må vælge, hvis jeg vinder - det skal være det nemmeste :-)
God Grundlovsdag til dig :-)
Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

Julie Søndergaard sagde ...

Fantastisk!

Jeg vil meget gerne deltage, tak :-)

De gæstehåndklæder er SÅ fine, så jeg må bare prøve at lave dem.

Kh

Mormorstrik sagde ...

Lækker blød give away.
Vil gerne være med og har gjort plads i strikkekurven ;-)
Er mest til naturfarver og grålige toner.
Krydse krydse fingre.....

Line Skjøt sagde ...

Uha, jeg vil gerne være med :)

Mona Honnens sagde ...

Jeg er med

Mona

Trillemus sagde ...

Hvor er det nogle lækre kit. Jeg er helt vild med Liberty stroppen :-) Jeg er med...

Kh Mette

Tanja sagde ...

Jeg vil også super gerne være med :)

Liv (pladstilverden) sagde ...

Jeg er med! : )

Anonym sagde ...

Nøøøj, sådan et kit ville da være fantastisk at vinde. Krydser fingre.

Britt
kamelen@blomsterriget.dk

Mette sagde ...

Dejlig give-away. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde. Alle mønstrene er fine, og det er svært til at vælge, men jeg er nok mest til det lyseblå.

Anne sagde ...

Jeg vil da gerne være med her. Dette skal være min motivation til at lære at strikke! Pindene er købt, og har masser af garn og flere begynderbøger, så her er chancen vist for at komme i gang :)

Skulle det blive mig, vil jeg gerne prøve det med tern og striber, med mindre du tror et af de andre er mere begyndervenlige? Farven skal være den råhvide/grå på billedet.

Tak for muligheden!
Hilsen Anne

Gitte sagde ...

WUHUUUU,hvor ville jeg gerne vinde sådan et kit,farve/mønster kan jeg overhovedet ikke bestemme mig for,så skulle jeg være ûber heldig bestemmer du hvilket bliver sendt i min retning.Rigtig god fridag imorgen til dig

Jane sagde ...

Krydser fingre for at jeg bliver en af de heldige vindere af din give-away :-)

Mette sagde ...

Uhhhh det ser fint ud! Jeg vil være med!
Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

Mette sagde ...

Det vil jeg da gerne vinde:-) mettehelbo@gmail.com
Kh. Mette

Mette sagde ...

Uhhhh det ser fint ud! Jeg vil være med!
Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

Marianne sagde ...

Er altså nødt til at være med her og prøve lykken. De kit ser bare så spændende ud. Altid bare så inspirerende :)
Marianne

MetteFie sagde ...

Det ville da være vildt dejligt.
MEtte

Lina Aggerholm sagde ...

Jeg bliver nødt til at prøve at vinde. Skønne skønne farver som bare venter på at blive strikket eller hæklet noget helt vildt lækkert af.
Så jeg prøver lykken.
Hilsen Lina

Marianne Funder Lysdahl sagde ...

Nøj hvor er det fint - ville jeg rigtig gerne vinde:)

Hilsen Mariannne

Madklubben - Æ piche sagde ...

Jeg er klar på at vinde :)
Kh ANne-Mette Ladegaard (ammc91@gmail.com)

Anonym sagde ...

Sikke et dejligt initiativ, håndklædekittet :-). Jeg har allerede et billede af mig med det i hånden på vej til Provence efter endt eksamensopgave.
God sommer fra Lene (fra workshoppen i Aarhus, hvor vi indtog gådebryst :-)

Anonym sagde ...

... gådebryst!

Min adresse er:
lenchenbk@gmail.com

Kirsten sagde ...

Super fede kit :-)

Tudsesmor sagde ...

lækre sager, det gad jeg godt vinde lidt af :-)

Charlotte sagde ...

lige til sommerhuset - jahhhh det vil jeg gerne vinde :-) super dejlig giweaway
Charlottej05snabelahotmail.com

Camilla sagde ...

Et skønt sommerferieprojekt - jeg er med og krydser fingre!

Hilsen Camilla B. Kirkegaard
cbk@cbk.dk

sonja sagde ...

skønne farver, svært at vælge, men den tid,den glæde, gerne med:)

Anonym sagde ...

hjemmestrikkede gæstehåndklæder i bomuldsgarn bringer dejlige minder frem fra barndom og ungdom, de tre farver, laks, beige og blå vil være så fine hos mig, uh hvor vil jeg blive glad hvis jeg blev den heldige vinder.
lki@lmwindpower.com

Bella sagde ...

Jeg må også väre med -- tänk, hvis jeg var så heldig at vinde :-)
Kh. Bella

Marianne sagde ...

Jeg ville rigtig gerne vinde et lækkert strikkekit, det passer lige til sol og sommer og sommerhus.

Julie sagde ...

Neeejjj, de er SÅ fine - har faktisk siddet og luret på dem her de seneste dage, så vil være perfekt at vinde sådan et lille sæt :)

Helle sagde ...

Sikke en lækker give away - den vil jeg rigtigt gerne vinde :-))

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg er med! Det med tern o striber er ret fint

Landbokonen sagde ...

Det fine kit med trekanter ville passe formidabelt i vores nye sommerhuskøkken, så jeg vil rigtig gerne deltage.

Saraju - Susanne Gerlach sagde ...

Deltager også gerne

Anita (Photomusen) sagde ...

Hvor er de bare fine! Smukke sarte farver!
Jeg deltager selvfølgelig!

Lisbeth T. Hansen sagde ...

Dejligt give away. Det ville jeg gerne vinde.

Karen Elisabeth sagde ...

Elsker den med tern og striber... Men synes godt nok også den med ruder er så fin!

Eline sagde ...

Jeg elsker at strikke, så jeg håber, jeg er heldig:)

Eva sagde ...

Det er de skønneste farver, og ren nostalgi med de søde mønstre. Jeg håber godt nok, at jeg er heldig. Men det bliver svært at vælge......

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Hvor skønt....
Det råhvide kit kunne jeg da rigtig fint bruge, så tak !
Kh. Lene.

HandmadeByMalle sagde ...

Neeeej, hvor dejligt med en giveaway....

De er lige skønne dine håndklæder......

Malle

gugge/Katrine sagde ...

Sikke en fin præmie!!!
Jeg vil meget gerne vinde - perfekt før-sommer-strik.

Moster P sagde ...

Jeg syntes bare de er så søde og rigtig sommerligt og kan da slet ikke læge! Så det vil jeg lade være op til dig at gøre og da jeg ikke har strikket før, tænker jeg at så ved du lige hvilken der vil være godnat starte med :0)
God dag!
Moster P

Hanne M sagde ...

Hvor fint! Et kit som snildt kan ligge i rejsetasken. God ide!

Inge sagde ...

Jeg skal til Frankrig til sommer og det ville da være helt perfekt med et bomulds-strikketøj i varmen:-))

Anonym sagde ...

Jeg skal til ROM til sommer, perfekt strikketøj, og så er de rigtigt fine din håndklæder :-)
Helleallan.larsen@gmail.com

Anne sagde ...

De er skønne allesammen - jeg vil gerne lege med.

Nørkle Tøserne sagde ...

Det vil være det perfekte ferie strik. Skal helt klart prøve lykken.
Mvh Rikke

Anne sagde ...

Jeg vil gerne være med:)

Simone sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med :)

Anonym sagde ...

Så skægt...det var det min mor strikkede for flere år siden, og som jeg egentlig synes var lidt spild af garn og tid....Og idag er det mig som har lyst til at strikke dem til min datter. :-)
Hilsen Gitte
Gbang@ofir.dk

Birthe sagde ...

Total retro , det er jeg vild med for tiden ;-) Så deltager gerne .

Lone sagde ...

Herlige håndklæder - jeg vil rigtigt gerne være ned i lodtrækningen :-D

Lone sagde ...

Herlige håndklæder - jeg vil rigtigt gerne være ned i lodtrækningen :-D

Anja Olesen sagde ...

Også et lod til mig, tak. frejfian@gmail.com

Lea sagde ...

næææ nogle fine kit.. jeg er ret vild med den blå! Tror det ville passe i mine forældres nye sommerhus.. skylder nemlig en morsdagsgave, en bryllupsdagsgave og snart også en farsdags gave...

Ylvalishule sagde ...

Uhhh, det ville jeg gerne give mig i kast med på ferien til Sverige :) Kh. Kristina

Emilie sagde ...

Uha, lækker giveaway.
Hvis jeg skulle være en heldig vinder, ville jeg nok vælge det kit med tern og striber. Men svært at vælge!

Helle sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Johnna Maibom sagde ...

Perfekt gave til svigerdøtrene - og til sommerhuset - og en perfekt beskæftigelse, hvis der er pause i billetsalget. - ligegyldigt hvilken, de er alle søde.
venlig hilsen
Johnna Maibom
www.sommerrevy.dk

sweetpotatoes.dk sagde ...

Sikke en fin Give away. Jeg er helt sikkert også med :-) Mvh. Ditte

Hanne sagde ...

Jeg vil helt sikkert gerne også deltage men vil hækle i stedet for:-)
Jeg er til sommerfarverne

Strikkeglæde sagde ...

Dejlig nyttig præmie - jeg er med og håber på at vinde. SusRavn@gmail.com

SimonsSøster sagde ...

Super lækker give away - den gad jeg godt at vinde!

Anonym sagde ...

Jeg er helt klart med og krydser finger for kittet i lys coral ;0)

Kit. Mail: kitmalene@gmail.com

Anonym sagde ...

Super søde håndklædere. Og altid en rigtig inspirerende blog
:-)
Kh
Annika

Ulla sagde ...

Jeg holder så meget af at strikke - håber jeg bliver een af de heldige.

Kirsten Krat sagde ...

Fin ide med sådan en lille rask give-away, det vil være et godt sommerprojekt hvis man skulle være heldig.

Kreativt Rod - lige mig sagde ...

Vil rigtig gerne være med :-) krydser fingre for vil gerne vinde sådan et lækkert kit :-)

lih1966@live.dk

*lume* sagde ...

Ej hvor er de fine! Jeg er med ;0) Kh dorthe

Kala sagde ...

Det er altid dejligt at få noget fra hånden, inden en fridag :) Så kan den forhåbentlig bruges på afslapning og krea i solen.
Tak for en inspirerende blog, og skøn give away :o)
Mvh. Kala (madebykala.blogspot.com)

kajt4 sagde ...

Super søde kits, som jeg ville elske at vinde:-)
Julie_lagoni@hotmail.com

murielpritchett sagde ...

Jeg trænger til at vinde det skønne grønne kit :)

Katrine Gunnersen sagde ...

:) Frækt tilbud i Skolegade og dårlig sushi :) Det lyder som om Aarhus stadigvæk lever, selvom jeg forlod midtbyen til fordel for forstaden i oktober.
Det er da nogle rigtig fine ting og ideer - elsker og bruger dagligt nogle skønne vaskeklude som min veninde strikkede til min datter, da hun var spæd. Og nu er maven igen stor - så vil jeg jo gerne selv igang med pindene.
Trinsling@gmail.com

Hanne sagde ...

Super fine håndklæder. Jeg må da være med.

Merete sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med i denne skønne give away.
merete-d-h@hotmail.com

Maja sagde ...

Super lækker giveaway :) Jeg deltager....

Anonym sagde ...

Jeg ville elske at nørkle de fine håndklæder, helt som hjemme hos min mormor :)
Anette.dahl@gmail.com

Louise Lerche sagde ...

Dejligt sommer-strikke-projekt :-) Jeg vil meget gerne være med.

Mette S sagde ...

Jeg er med :-) hvis jeg er den heldige, tror jeg min bedstemor skal have et lækkert håndklæde i fødselsdagsgave. Håber hun vil blive lige så glad som jeg bliver for de strikkene strømper jeg får af hende :-)

Mette S sagde ...

Jeg er med :-) hvis jeg er den heldige, tror jeg min bedstemor skal have et lækkert håndklæde i fødselsdagsgave. Håber hun vil blive lige så glad som jeg bliver for de strikkene strømper jeg får af hende :-)

Louise Woller Skovdal sagde ...

Jeg håber du trækker nummer mig 😊

Brumbas sagde ...

Jeg vil da ikke gå glip af en chance for at vinde lækkert garn :)

Juhl78 sagde ...

Den kunne jeg da godt tænke mig at vinde.
Mvh Gitte Juhl

Sandra sagde ...

skøn præmie - krydser fingre :)

kig også gerne forbi min give away:
http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/05/give-away-12.html

Maj-Britt sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Maj-Britt sagde ...

Denne give away vil jeg gerne vinde:)

Anonym sagde ...

Jättefina!! Ja! Jag vill jättegärna vara med!!Hoppas på tur gör Ingrid Gerdin

Helena sagde ...

Jeg er helt sikkertmed

Annchen sagde ...

Lækker give away..:)
Godt I ikke blev ramt af den dårlige sushi - jeg var lidt nervøs på jeres vegne;)
Jeg krydser fingre for at være den heldige..
Kh Anne

Anonym sagde ...

Smukke farver, den ville jeg gerne vinde.

Anonym sagde ...

Smukke farver og mønstre. Det ville jeg gerne prøve at lave!

Gerda Pauk sagde ...

Halli halloooo ... den er jeg nu også med på, det kunne være rart at strikke lidt når jeg er færdig med at hækle tæppe kh Gerda

Lisbeth sagde ...

Efter 20 års fravær har strikkepindene nu altid plads i mine hænder :) jeg vil gerne vinde dit strikkkit og lave de søde håndklæder...

Die HausFrau sagde ...

Nøj! Det er en fin fin give-away! Jeg krydser fingre og håber, at jeg kan høste et kit med trekanter.
HA' en skøn dag i solen.

Charlotte Hansen sagde ...

Jeg vil gerne deltage:)

Charlottehansen83@hotmail.com

Karen-Vibeke sagde ...

Ja tak! Jeg vil gerne deltage

Jenny sagde ...

Det lyder til at du har haft en skøn weekend med både sjove, frække og dårlige ting :-)
Elsker din giveaway <3
Krydser fingrene for at jeg er heldig.
Hav en dejlig dag.
Stort smil fra Jenny
jenny1978@gmail.com

Tulle trut sagde ...

Uha sådan et kit kunne jeg bestemt godt bruge. De håndklæder passer perfekt ind i stilen i vores gamle køkken :)

Maria sagde ...

Fin give away, sådan et fint lille håndklæde vil være et dejligt lille hygge projekt.

Hilsen Maria - bolido@live.dk

Ann sagde ...

Sådanne små håndklæder fungerer også super som mund/fingerklude til baby, de er bløde og lækre og fine til sådan en lille str. Vlle elske at vinde sådan et kit ;)

Cille - TheFunkyFox sagde ...

Dejlig gaveidé. Jeg vil da utrolig gerne vinde et lille kit til et grønt håndklæde :)

overgaards sagde ...

Skønne håndklæder som er så praktiske. Jeg ville gerne vinde det orange/lyserøde kit. Jeg glæder mig over at disse små håndklæder er oppe igen. De er blevet strikket af kvinder med virkelystne hænder gennem mange år.
Edel

Jette Sølvhøj sagde ...

Hej Wencke, Tænk at der stadig er så meget gang i Skolegade kl. 7.30 - Dejlig give away, jeg synes den blå er den kønneste. God solskins dag. hilsner fra Jette

From sagde ...

Sådan et vil jeg gerne vinde :) krydser fingre

Sabine Kähler sagde ...

Uh de er bare skønne.!

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde det blå sæt med firkanter :D

June Spuur sagde ...

Åhhhrrr sikke dog en skønherligvidunderligdejlig give away som jeg helt sikkert rigtig gerne vil vinde <3 jeg er sååå meget med og håber at vinde den naturfarvede :) jeg skal da også lige have tjekket den der webshop ud vist :)

Anonym sagde ...

Ville være skønt med lidt grej til feriens kreative stunder.
Ville gerne lave håndklæder i koral.

Kristine_sander@ hotmail.com

Mrs. E sagde ...

Her er dagen også et tiltrængt pusterum- hvor der drømmes om sommerferie, og hvilke projekter den kommer til at byde på- ideerne er mange- måske gæstehåndklæder ;-) nyd dagen

ik48 sagde ...

Er vild med nostalgien i de strikkede ting. Jeg kunne tænke mig kittet med grøn farve.
Hilsen Inge Lise ( ik1948@live.dk)

Your English Teacher sagde ...

Skøn sommerpræmie, som gerne må lande hos mig : ) Og gerne det kit med et blåt håndklæde.
Nyd sommeren : )

Anne Hvid Jensen sagde ...

Det vil jeg sørme gerne vinde.

K som Karla sagde ...

Skøn give away i bedste tusindfryd stil :-) Kh Sofie

Irene sagde ...

Skulle det mon ikke snart være min tur til at vinde en lækker give away :-)

Frk. Riis sagde ...

Uhhh, jeg vil gerne vinde det kit med ruder og bobler :)

Rigtig god dag.

Kh Mie

Josefine sagde ...

Ih hvor vil jeg gerne vinde!

anne sagde ...

Ej det må jeg vinde, det er helt op til giveren hvilken opskrift bare det bliver røde toner, de ser alle rigtig lækre ud.
MVH Anne

anne@langeandersen.dk

Anne Lauritzen sagde ...

Åhh så fine dine kits er:-D Jeg vil elske at vinde et. Og jeg kan lide dem ALLE. Ih det skal få lov at pynte...
Solskin fra Anne Lauritzen.

Hafdís Ýr sagde ...

Lækker give away, den kunne jeg godt tænke mig at vinde :)

Anonym sagde ...

Lækkert, jeg vil gerne deltage.
Kh Mette
Mette@sketch.dk

Judith sagde ...

Uh, hvor har du mange lækre ting på din shop!! Jeg er helt klart med!

FruHansen sagde ...

Skøn skøn give away - jeg il elske at sidde og strikke et af dine håndklæder i drivhuset - krydser fingre og er helt vild med det råhvide:-) med trekanter:-) kh. Mette

trinesoppskrifter sagde ...

Øv med dårlig sushi - eye for dejlig giveaway! Skal man da liige forsøge sig på!

Britta Storm sagde ...

Nøj nogle fine kit. Det bliver svært at vælge hvis jeg er en af de heldige :-)

Karen (mig og mine stjerner) sagde ...

Så fine! Jeg vil gerne være med!

Anonym sagde ...

Dejlig give-away.

Tabita_adamsen (a) youmail.dk

MariesFabrik sagde ...

viil rigtig gerne deltage - og hepper på trekanterne!

Piximaxi sagde ...

Hvor er de bare fine. Jeg er vild med kit, så det er nemt at gå i gang.

Jeg tror det vil blive et lille mor og datter projekt :-)

Rigtig god solskinsaften herfra.

Smil fra Piximaxi

hæklemor sagde ...

Wauw den med tern og striber er bare rigtig sommerhusstil.
Drømmeprojekt til sommerferien, så jeg håber på at være den heldige.
God grundlovsdag

Camilla

Nina /sophiavandaverden.blogspot.dk sagde ...

Kit med trekantsmønster ville være perfekt <3

Blaa Elefant sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage :)

KH Marie

LeverLivet sagde ...

Alletiders at du gerne vil dele med os. Jeg vil helt sikkert gerne vinde et kit. Gerne det råhvide garn. :-)

Anonym sagde ...

Så fine håndklæder, så god ide...dem ville jeg gerne vinde!

Gunnildv@gmail.com

Anna Raaholdt sagde ...

Uhh vil gerne være med !! :)

Anna Raaholdt sagde ...

Uhh vil gerne være med !! :)

helle sagde ...

Så gælder det om at være med...!!

Jannie sagde ...

De er bare SÅ fine, jeg vil meget gerne deltage :)

fablefant@yahoo.dk

Anonym sagde ...

Super flotte, vil meget gerne deltage.
Det blå er min favorit.
mvh
Marianne
mac@jir.dk

KahviKaneli sagde ...

Fin giveaway!
Jeg er med :O)