lørdag den 15. juni 2013

Håndarbejde På Store Maskiner.....

Min kære og "gamle" veninde Lotte Hønholt har designet og farvesat et tørklæde.
 
Helt specielt til mig.


Mine favorit farver fordelt på 130 x 130 cm´s Silke / Bomuldsstof, blødt, lækkert, stort, fedt!


Lotte styrer den vildeste stoftryksmaskine jeg nogensinde har set....tjek lige den HER

Synes det er vildt fascinerende at man på den måde kan lave et design og bare printe det ud på et stykke stof man selv vælger.

Ok "bare", det tager 6 timer at printe et stykke som dette, men fascinerende er det.

Har du prøvet at printe dit eget stof?

Ser frem til en sommer svøbt i noget helt særligt.

God Weekend

KH

4 kommentarer:

Lene sagde ...

smukt og jeg kan lige se dig i de farver

Junette sagde ...

På min uddannelse (e-designer med speciale i mønsterdesign) har jeg flere gange printet stof.
Det er superfascinerende at se sit eget mønster komme ud af den store printer på stof.
Og nu er det jo let tilgængeligt via spoonflower.com hvor man kan få printet eget stof til en tilgængelig pris.

Frk.Lunella sagde ...

Neej...sikke en FANATASTISK maskine! Jeg ville sprænges af glæde, hvis jeg bare sådan kunne printe mit eget design på et stykke stof!

Anita sagde ...

Åh sikke nogle smukke farver - lige mig :)