lørdag den 8. juni 2013

Drop Popcorn Og Guldkaramellerne....

 
Fredag aften tilbragte jeg med min mand i mørket på DAGMAR, "Only God Forgives" var på plakaten.
 
 

Glem alt om at indtage popcorn og guld karameller under filmen, læn dig tilbage , luk øjne og sind op, verden ude og luk filmen ind, hvert sekund af den.


Smukke billeder,fed musik, grumt univers, groteske paralleller.


Absolut ingen Kære Mor her.......



 Nicolas Winding Refn har efter min mening lavet endnu en film, hvor man dage efter stadig har "brikker" der falder på plads både i billeder, lyd og handling.

Kan kun sige GÅ IND OG SE DEN.

Nyd Dagen

KH

1 kommentar:

Finurligefinesser sagde ...

Åhh tak for tippet, jeg var VILD med filmen Drive af samme instruktør med samme hovedrolleindehaver......det var også en ret rå film, men samspillet af billederne, kameravinklerne, musikken og stemningen i filmen var bare helt unik....den må jeg se!!!