fredag den 7. juni 2013

At Blive Tænkt På

At blive tænkt på er Lykken.
 
ANNE tænkte på mig da hun stod i NY og så denne notesbog.
 
Jeg er super glad for den, allermest dog for tanken. TAK!
 
 

Notesbogen er fyldt med pantoner, dog ikke mere end man kan skrive henover....


Enkelte chips med numre og det hele er der også at vælge imellem....


Både Anne og jeg er dog ret enige i at dette er et eksempel på en notesbog man ALDRIG får skrevet i.....det nænner man slet ikke ;-)

GOD WEEKEND

KH

6 kommentarer:

Pernille Pedersen sagde ...

Nuj hvor er den bare fine - ja det er da en notesbog man ikke nænner at skrive i.

Helle D sagde ...

He he - præcis samme tanke her - jeg har den også liggende men kan ikke nænne at tage den i brug ;-)

Lene sagde ...

ej hvor er det en fin bog og jeg kan godt forstå, at den bliver svær at skrive i. Det er sådan en tage-frem-og-nyde-notesbog.

Happymade sagde ...

LÆKKER notesbog. Og nej, man nænner garanteret ikke at skrive i den :o).
Var det forresten ikke også dig, der for længe siden skrev om en bog om pantonefarver, som matcher til ens personlighed? Altså sådan lidt nummerologi-agtigt, blot med farver? En bog, du havde fået i gave. Jeg kan ikke længere huske, hvor jeg er stødt på omtalen. Men dit indlæg hér får mig lige til at tænke på, om det mon var dig? Kan du i givet fald henvise til dit indlæg igen? Rigtig god weekend og kærlig hilsen fra Anette

Helle D sagde ...

Anette - måske du tænker på denne side, som Wenche tidligere har linket til? http://www.colorstrology.com/

Happymade sagde ...

Helle D - det var da lige dét link, jeg kunne bruge. 1000 TAK for det. Ha' en rigtig dejlig dag.