fredag den 31. maj 2013

Til Alle Wonka Fans

......og alle SLIKMUNDE.
 
Min søster havde Wonka slik med hjem fra USA til ungerne, efter de kom på Insta har flere spurgt hvor man kan få det.
 
Hmmm, så vidt jeg ved ikke i DK ,men ....
 

Tjek lige EBAY ud HER , holder du dig til UK sælgere får du ikke toldsmæk i den søde oplevelse.

Er du på "jagt" efter chokoladen med " The Golden Ticket " er der også hjælp at hente på Ebay HER

Du kan også gå direkte til "fabrikken" på WONKA.COM


God Weekend

KH



5 kommentarer:

Sofie sagde ...

Jeg har set wonkaslik i en slikbutik på kultorvet i Kbh :-)

Anja Olesen sagde ...

Jeg har købt Wonka i en kiosk i Odense, mums for både børn og barnlige sjæle :-)

solstrålen sagde ...

Jeg må simpelthen høre hvad det er for noget slik - æskerne ser jo vildt flotte ud :-)

Betina sagde ...

Over for Helligånds kirken på strøget i KBH, ligger en nyere slikbutik, der har de Wonka slik og chokolade.
De har en butik på kultorvet, som Sofie skriver :O)

Ann sagde ...

NamNam slik på Nørrebrogade i Kbh har Willy Wonka, Hershys og M&M´s i mint/kokos og alle mulige andre udgaver og alt muligt andet amerikansk slik! Det er slaraffenland for anderledes slik elskere som mig ;) muuums ;)