onsdag den 29. maj 2013

Super Fine Ideer

Forleden sad jeg og ventede....
 
Imens bladrede jeg i Bolig Liv, desværre blev det jeg ventede på færdigt lidt for "hurtigt"!!
 
Fik nemlig øje på og lyst til nogle rigtig fine ideer fra bladet.
 
En af dem er lamperne her.
 
Elsker når man forvandler noget gammelkendt ( lidt kedeligt) til noget nyt, smukt og anderledes og så oven i købet for langt mindre end en bondegård.
 
 

Så næste stop blev altså bladkiosken.....


Jeg skal SÅ meget også have malet et og andet.

Får i også lyst til at lave hele hjemmet om her om foråret? Bare sådan rydde hele "bordet" og starte forfra?

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Anya Jensen sagde ...

Lamperne er fabelagtige, gad godt have dem herhjemme.
God dag, håber solen titter frem ;-)
Axx

Chatrine- krealiving sagde ...

Ja forår sætter altid gang i en hel masse tanker og nye ideer. Jeg får helt lyst til at lave en sofa af paller. Det lyder nok lidt underligt, men vi trænge VIRKELIG til en ny sofa. :-) God dag til dig også.

Ditte Petersen sagde ...

Har også lige købt bladet og der er mange fine ideer :) Synes jeg er blevet skuffet et par gange, men denne gang får jeg kreakriller ;)

Charlotte Kaae Mathiesen sagde ...

Fede lamper, dem må jeg da strikke ;-)

Vi ses i eftermiddag er på sms hele dagen :-)

Vil du med i strikkecafe i aften?

Jeane M. sagde ...

Lovely ideas! Must hunt this mag online through amazon. Great find! Got my eye on your next posts.

Anja (KakTusser) sagde ...

Jeg må afsted efter det blad... Lamperne er rigtig fede.