mandag den 20. maj 2013

Lær Kunsten......

 
....at blande farver, lave rammer og skabe dine helt egne tryk på stof og papir af Anne Nowak i ÅRHUS den 15. og 16 Juni.
 
 

Personligt elsker jeg Annes udtryk, en workhop i hendes univers af farver og muligheder er et sandt slaraffenland for fantasien og sjælen.


Et farvebord som dette her....MUMS så kan man kun give den fuld gas.


Anne Nowak holder workshop i Århus den 15. og 16 Juni, så nu er chancen her til at få dit helt eget tryk som plakat, mulepose, sengetøj, pude eller ?? uden at skulle rejse helt til Kbh.

Kan kun give min varmeste anbefaling , Anne er top dygtig og en sand ildsjæl.

Du kan læse alt om workshoppen lige HER

Nyd Dagen

KH

1 kommentar:

Finn og Eva sagde ...

Hvor ser det spændende ud, måske jeg skulle genopfriske den teknik, kan huske at jeg arbejdede lidt med det tilbage i 70erne:O) Lige den 15 og 16 har jeg selv åben hus i Fantast-fabrikken og kan desværre ikke, men måske hendes næste kursus.
Eva