lørdag den 11. maj 2013

JEG Skal På Strikkekursus !

JO JO , jeg kan godt strikke, både frem og tilbage , ret og vrang, ind og ud og og...
 
Men derfor kan jeg vel altid lære nyt og blive endnu bedre?
 
Jeg har i al fald længe haft nogle teknikker jeg gerne vil have tunet og udbygget.
 
Fandt farverige Charlotte Kaae i min søgen på et kursus.
 
 
Charlotte er netop startet  som selvstændig strikkedesigner og vi har fået "kringlet" at Charlotte rejser til Østerbro og jeg ligger rum til en Customize Workshop  den 15.6 og 29.6
 
Glæder mig rigtig meget, ikke så ofte jeg er deltager på kursus ,-)
 
Hvis du har lyst til at strikke med kan du læse meget mere under Customize på Charlottes blog lige HER
 
Nyd Dagen
 
KH

6 kommentarer:

Anne sagde ...

Du kan roligt glæde dig - jeg har været på kursus hos Charlotte.

Anette sagde ...

Ja. Glæd dig. Jeg har netop været på Customize hos Charlotte. Og det er jeg også NU. :-)

Anette sagde ...

Jeg ville skrive, at Charlotte er SÅ dygtig og det er jeg også NU. :-)

Majer sagde ...

Fantastisk designer, fantastisk blog og begge dele til kæmpestor inspiration :-) Lurede engang hendes strik med magiske nøgler af på en messe, hvor hun så frejdigt sad og strikkede, mens vi snakkede :-) Gad godt et af hendes kurser... Rigtig god fornøjelse!!!

Mie sagde ...

Ja du skal - og det kan du godt glæder dig til - man bliver både bedre, klogere og smadder glad i låget af Charlottes kurser :-)

Charlotte Kaae Mathiesen sagde ...

Så sidder jeg her og Rødmer kraftigt en mandag morgen. TAK piger <3