lørdag den 25. maj 2013

Hindbær Drys Og BørneDrinks

 
I går havde jeg tjansen som bartender ved en børnediscofest....
 
Fik lånt mig frem til små glasflasker og en professionel baringrediens, tørret hindbær drys.
 

På nettet fik jeg søgt mig frem til en drinksblanding bestående af lige dele appelsinjuice og hindbærbrus, slet ikke en dårlig blanding, kan helt sikkert også spices op til en voksen drink ;-)


Blandingen blev afkølet med isterninger, hældt på de små flasker, fik tilsat lidt hindbærdrys og et sugerør med guldstriber

Høj musik, drinks på flaske, saltstænger, discokugle og glade unger.

At dagen i dag så kommer til at indeholde en opvaske med flaskerenser er helt ok.

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Mette Volf sagde ...

Filur= Hindbærbrus, appelsinjuice og vodka.
Yum yum!

From sagde ...

Den lavede min mor også altid når jeg havde børnefødselsdag, vi brugte bare friske hindbær :)

Majbrit sagde ...

Dejligt kreativt ser det ud :)

Fie sagde ...

Hvor får man fat i hindbærdrys?!

tusindfryd sagde ...

Kære Fie jeg ved det desværre ikke, fik mit af en bartender MEN det må kunne Googles?

KH

Fie sagde ...

Tak- jeg må på jagt:-)