torsdag den 2. maj 2013

Darling Gray

Forleden fik jeg endnu en Darling til "samlingen"
 
Denne gang med blå/koksgrå yderstof.
 
 
 
 

Indvendigt fodret med silkeblød 100% bomuld, Blue Pepper, således føles det som at krybe i hotelsengetøj når man tager den på....


Har nu 3 Darlings, bruger dem alle flittigt, lige nu og sommeren over mest som jakke, resten af året mest som cardigan.

 
Darlingen er syet efter Lines mønster.
 
Har pt. 6 jakker bag mig, de er lettere vanedannende at sy og så er det ret fedt at se man er blevet MEGET bedre til detaljerne siden den første ;-)
 
Næste jakke ( kommer før eller siden) har jeg lyst til at lave i børnestørelse, "bare" for at have den til mig selv, som pynt og nydelse?
 
Skørt?
 
Nyd Dagen
 
KH

8 kommentarer:

Hottentotten sagde ...

Smuk smuk smuk.

Moster Pips sagde ...

Flot er den, har også lige syet nr. 3 også i grå dog uden krave, syntes at der skulle lidt nyt til.
Men du har ret, man kan ikke få for mange, bare man dog ikke skulle quilte:O)

Berit sagde ...

Hvor er den altså fin Wenche, må man spørge hvad det grå er for noget stof?

tusindfryd sagde ...

Kære Berit, det grå er en funden rest....Typisk ikke?? MEN den slags stof synes jeg nu ofte man ser rundt omkring, den er sådan lidt "tung" råsilke agtig uden overhovedet at være silke :-)

KH

Berit sagde ...

Uhh det er lige netop sådan noget stof min næste jakke skal syes i, det er så fedt:-)

VivaTex sagde ...

Du er godt nok flittig ved symaskinen. Det ser rigtig godt ud. Quilter du det hele selv? Med pladevat eller noget andet?

Eva sagde ...

Hvor er den smuk!

tusindfryd sagde ...

Kære Viva ja alle deles quiltes på maskinen i 3 lag :-)

KH