fredag den 5. april 2013

VI Ønsker Alle En Solskins Weekend

VI er HækleTøsen og jeg.
 
Sammen forlader vi nu familien, kører til Vesterbro efter LINE og alt hendes workshop habengut.
 
Om få timer rammer vi Århus havn, skal snuse alle stofbutikkerne igennem og bare vente på at KAREN endelig slutter sig til os.
 
 

Hækletøsen har fået et lille solskinsdress til turen, det første mønster til garderoben er således på plads.


Med i baggagen har vi også Gutten så vi er næsten et helt lille rejseselskab....


Hold op hvor jeg glæder mig til nul opvask, madlavning og vasketøj "BARE" råhygge, workshop, snak og TØSER både de hæklede og de ikke hæklede....

Det kan kun blive en SOLSKINSWEEKEND !

NYD DEN

KH

9 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

Rigtig dejlig tur herover til Jylland:-) Dejlig, dejlig tøs, du har lavet- jeg skal også hygge mig med mine tøser, både store og små og hæklede i weekenden- den kan kun blive god:-)

Lene sagde ...

Rigtig god tur....er da slet ikke misundelig. Kunne nemlig også godt bruge sådan en hyggetur ;D. Glæder mig til at høre om stofbutikkerne.

Mona Honnens sagde ...

Det kyder hyggeligt, god tur/ weekend.

Mona

Mona Honnens sagde ...

*lyder ;O) skulle det stå.

Mona

Majbrit sagde ...

Hvor er hun bare skøn :)

Dizzydi sagde ...

Rigtig god tur til dig og hækletøsen og alle de andre. Glæder mig til at se hvad I finder på af ting og sager :)

Lene sagde ...

Rigtig hyggelig weekend til jer. Du har tidligere haft en diy på nøglesnore på din blog, hvor du havde et link til hvor du købte karabinhager på Etsy. Det har du desværre ikke mere, og da jeg står og skal til at sy nøglesnore med nogle elever og derfor gerne ville bestille karabinhager, vil jeg høre, om jeg kan få dig til at skrive linket igen ?
Kh. Lene.

Anonym sagde ...

Kære Wenche
Velkomme til min fødeby, håber at I nyder byen, vejret og alle tøserne.
Rigtig god fornøjelse og næste gang du kommer så tag lige dit dukke kursus med søde Wenche...

Jeg og min dejlige datter Lisa skal til ridestævne lørdag og søndag står den vist mest på afslapning...

Spændt på at se lidt billeder, tak
Kram Pi

Katstrik sagde ...

Sikken en skøn hækletøs. Du har gjort det igen :-) Et aldeles herligt og sødt udtryk hun har fået,- og så absolut en af dine piger.