fredag den 12. april 2013

Tiltro

Karen Margrethe som læser med på bloggen her har betroet mig det fineste stykke håndarbejde som hun har arvet.....
 
En lille dukke tunikakjole med hulbroderi på kridhvidt lagenlærred.
 

Jeg får lidt Madikken og skærgårds associationer og ikke mindst "sved på panden" i dyb respekt for det fantastiske håndarbejde en kvinde har lagt i det engang.


Stor tiltro til min forvaltning af denne skat fik Karen Margrethe til at sende kjolen til mig og jeg lover hermed at forvalte og bruge den med STOR omhu.

TUSIND TAK

God Weekend

KH

9 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

Oy, hvor er den fin:-)

Louise Kærholm Moritsen sagde ...

Den er så fiiiin.

http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

Dizzydi sagde ...

Smuk og fin :)

Sofie Ingemann sagde ...

Hold nu op, hvor er den fin :)

http://hyggetanten.blogspot.dk/

Sofie Ingemann sagde ...

Hold nu op, hvor er den fin :)

http://hyggetanten.blogspot.dk/

Karen Elisabeth sagde ...

Hvor er den helt utrolig smuk...

Anonym sagde ...

Hej
hvor er den fantastisk.
Jeg håber du vil bevare den, hæng den på en lille bøjle.
Den vil pynte alle steder!!
mvh Merete

Frk.Lunella sagde ...

Nøøøj, hvor er den dog bare fin! Sikke lang tid, det må have taget at lave den - pyh ha! :-)

karen margrethe Lohse Nielsen sagde ...

Som Merete skriver, hæng den på en lille bøjle hvis du føler for det, der er ingen "sytvang".

Jeg tænkte bare hvis der skulle være en barnedåb hvor den ville være passende var det jo bedre end den skjulte sig i mine gemmer.

Jeg er selv en glad samler, men har jeg samlet noget en anden kan blive glad for så skal det derhen og få et nyt liv.

KH ;-)