onsdag den 10. april 2013

Ohhhh Boy......

 
Drengehår er SÅ meget en udfordring!!!
 
Gutten her skulle først have haft en slags frisure men den vare bare ikke god nok og i skal jo have det bedste af det bedste jeg kan klare...
 
Det har taget lidt tid men nu har jeg fundet en teknik som giver allround plyshår....
 
 

......uden at man sveder alt for meget i processen ;-)


Status på GUTTEN og TØSEN er at alle billeder er i kassen, justeringer indskrevet i opskriften og de rigtige materialer med den gode hudfarve og uldent fyld er på vej i hus.
Garderoben er tegnet i hovedet men skal lige ned på papir, gennem symaskinen og testes.
Så jeg håber ikke i skal vente så meget længere før i kan få fingrene i et kit og skabe jeres helt egen Tøs eller Gut.

I har spurgt til højen på dukkerne...den er svær afhænger lidt af hvor hårdt der stoppes, løst/fast der hækles, men et sted imellem 38 og 43 cm er da et bud.

13 kommentarer:

Mamameena sagde ...

Hold kæft hvor er han sød!!! ;)

helle sagde ...

SÅ fin er han. Mon det er rya-hår! Det ville være toppen.
KH Helle

tusindfryd sagde ...

Rya-hår? Det er alpacca :-)

10na sagde ...

Det er da en ægte løve manke ;-) hvor er han lækker. Hvem der bare kunne hækle ;-) kh 10na

Mig og Maya sagde ...

Han ligner lidt den lille prins:-)

laj sagde ...

Hvor er han bare dejlig
Skøn manke han har fået

Mona Honnens sagde ...

Hvor er han skøn.

Mona

Karen Klarbæk sagde ...

Skøn køn prins. Ja, håret minder en smule om ryatæppe a la min barndom - og det MÅ da snart være højeste mode igen :-)
Men Gud han er skøn.
Det er ikke uden grund du er dukkemager.

Karen

Lene sagde ...

Du er simpelthen en fantastisk dukkemager kære Wenche. Glæder mig til at se billederne

Anonym sagde ...

Atter et vidunder ,er kommet fra din hånd.
Er klar med hæklenålen;-)
Kh Kirsten

søslerier sagde ...

Han er da FANTASTISK fin :)

Sofie Ingemann sagde ...

Han er da gudeskøn og sikke en fin manke han har fået :)

Merethe sagde ...

Hvor er han fin!
Laver du ikke også et sæt strikkede dukker - jeg kan ikke hækle, men måske jeg skulle se at få det lært ;)
Tak for en fantastisk blog!!