lørdag den 27. april 2013

Mit Fradags Fix På Vesterbro....

Fik mig noget af et Fredags Fix hos Line i går....
 
 Det var TILTRÆNGT.
 
 

Min dejlige mand skulle arbejde døgnvagt, børnene var "tilfældigvis" på miniferie i Jylland, så står man pludselig der med en DAG, en rigtig hel DAG, sådan en "hvad kunne du tænke dig, frit valg på alle hylder sweetie" DAG


Skal lige love for min cykel kan komme hurtigt til Vesterbro på sådan en DAG, sove længe? NEVER!


Med frit valg i LINES mønstre fik jeg lavet en Sweat med blonde, et par "sømands" leggins og et par Lilly bukser til en lille Frk. i Juelsminde.

Jo og så "kom jeg til" at starte på en Quiltet Marapytta Jakke til mig selv....sådan en lækker sag i koks - gråblå på ydersiden med blå pepper som foer.....Se det er en DAG.

Har du en DAG forude?

Nyd I DAG

KH

7 kommentarer:

Trillemus sagde ...

Sikke meget du har nået på en enkelt dag og sikke en fin detalje med blonden på blusen.

God weekend.

Kh Mette

Michelle sagde ...

Fantastisk med en frit-valg-på-alle-hylder dag! Og mega lækker detalje med blonden :-D

Dizzydi sagde ...

Lækker blonde! Min dag står på Tivoli tur :)

Lis sagde ...

Det har da også været en produktiv dag, når du har nået at lave alle de ting.
Glæder mig til at se mere til jakken.

Kh. Lis

Anita sagde ...

Skøn sweat, lækker lille detalje med blonden :) Glæder mig til at se din jakke. Jeg har mit fix på onsdg hos Line - glæder mig :)

Fivrel sagde ...

Så fantastisk med ein slik DAG! Det er som heile Evigheten kan strekke seg framfor ein, når ein vaknar om morgonen og veit ein har mann og barn trygt plassert - DÅ kan ein sprette opp før vekkerklokka og straks vere i gong!

For meg er ein slik DAG utstyrt med symaskin og strikkepinnar, ei kasse med garn eller stoff å velje frå, ei lydbok, ei kanne te, og så - -

Og plutseleg er det kvelden. Og det har vore ein deilig dag, men ein er lukkeleg, lukkeleg når dei kjære små og den fine store kjem heim og livet er herlig :-)

Takk for ein super blogg!

Helsing Fivrel (som betyr sommerfugl på min (norske) dialekt)

Marie - Lineabymariejessen sagde ...

Sikke en lækker sweat... rigtig fin detalje med blonden :)