lørdag den 13. april 2013

Gutten

 
Så blev Gutten endelig sådan helt færdig med tøj og det hele.
 

Det er sin sag at tegne mønstre i så små størelser, heldigvis har jeg haft stor gavn af alle de små tricks og regler jeg har lært af LINE på syskolen gennem tiden.


Garderoben består af....

Et par knickers med opsmøg i let uld til det lidt kolde forår, møsntret kan også bruges til lange bukser ved at undlade oplæg.

En kortærmet let tætsiddende skjorte, mønstret kan også forlænges på ærmerne og syes i jersey til en lidt lunere sweater.


Nu er det " bare" op til mig at få renskrevet opskriften, kombineret med billeder(har sorteret og redigeret mellem et par hundrede...) og og og , håber at have et Kit klar sidst næste uge.

Nyd Dagen

KH

12 kommentarer:

Hos Frøken Jensen sagde ...

Hvor er den bare skøn. Simpelthen yndig og især det fine tøj- Hvor er du bare dygtig ;O)

Dizzydi sagde ...

Hvor er han blevet fin - seje bukser :)

handmadebymormor sagde ...

Wau, hvor er han bare super flot, glæder mig til at du lægger et kit på shoppen :-)
Jeg har lige syet 2 af dine englebasser - billede og link til dig på min blog ~✿◕ ‿◕✿~

Sofie Ingemann sagde ...

Du er alt for sej til det der .. Han er simpelthen for fin :)

karen margrethe Lohse Nielsen sagde ...

Nu mangler der bare at den taler, for det er da et utroligt levende udtryk.
Du er bare en rigtig "dukkemager"

KH ;-)

Kabakü sagde ...

Glæder mig til der kommer kit i shoppen! Må simpelthen prøve at lave sådan en gut!

Tina/ Ms. Knit sagde ...

Så cool!

MARİFETANE (Elif Hatice) sagde ...

Çok sevimli güzel bebek ben saçları çok sevdim elinize sağlık ben sizi takip ediyor görüşmek üzere iyi pazarlar.

Kristin sagde ...

Hvor er han altså skøn Wenche! Du er den bedste dukkemager!!

Anna sagde ...

Skøn gut! Jeg er vild med hans hår! : )
Hilsen Anna

Bournonville sagde ...

Hvor er han fin... Er helt forelsket

Mona Honnens sagde ...

Hvor er den bare skøn, den måtte gerne bo hos mig ;O)

Mona