tirsdag den 2. april 2013

Forårs Nyt

 
Jeg "samler" ikke på sko....
 
Køber altid et par sko af gangen og går dem helt ud.....
 
 

Der er godt nok lidt mere sål i de gode gamle til højre... har haft dem på hver dag siden efteråret (minus to tre dage) og med den saltede vinter er de ikke bare godt slidt men ser herrens ud.


SÅ, ind fra venstre kommer næste sæsons sneaker, Marineblå, hvid og lige et strejf orange neon, ELSKER sneakers når de er helt nye med kridhvide snørebånd!

De "gamle" bliver lidt endnu, dejlig udsjoskede og gode at have i baghånden til en smattet dag, satser på de kan overleve en tur i maskinen ????

Kan man bede om mere?

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Mille sagde ...

Jeg har vasket sneakers mange gange - det kan man sagtens! De ser næsten ud som nye bagefter:)

Husmor-Logik sagde ...

Jeg køber sko på samme måde - troede ikke der fandtes andre kvinder end mig der ikke har en kæmpe skosamling, og som ikke elsker at shoppe sko.. Kh Maria

Silke Bonde sagde ...

Orv, er vild med dine Adidas. Hvad mon modellen hedder? :)

Natalia Packert Andresen sagde ...

Åh, skønt at høre, jeg har samme tilgang til sko, og troede også jeg var den eneste.
lige nu går jeg rundt med totalt nedslidte sko, men kan ikke finde deres afløser, så jeg er i skokrise...

Thea Vaskavulla sagde ...

Jeg hader at shoppe - kreabutikker, garnbutikker, stofbutikker og genbruger kan jeg lide; resten skal bare overståes! Så jeg går også mine sko til døde... Tror også at jeg må ud og have mig et par nye sneakers her til foråret - dem du har købt er smarte :)

tusindfryd sagde ...

FANTASTISK vi er jo næsten en lille klub!

Åh jeg ved altså ikke hvad modellen hedder?? Tror bare det er en af de nye måske? Fandt dem i Naked i Kbh.

KH

Gaia Cunin sagde ...

jeg samler heller ikke på sko, og mine gummisko bliver virkelig brugt!
Har et par der er over 10 år gamle, de klarer den endnu...
Men drømmer virkelig meget om et par friske her til foråret...

ElliPelli sagde ...

Byttet nettopp ut mine elskede hvite converse som er vasket 150 ganger med samme Adidas par :) Elsker de nye skoene!!! Godt å høre flere vasker sko ;)