torsdag den 4. april 2013

DrengeBen Og Opskrift....

 
I går fik i et lille sneak peak på Hækletøsen
 
I dag får i så et mini smeak peak på Gutten....
 
Et drengeben uden asfalteksem og blå mærker dog.
 

Jo jeg arbejder på opskriften, den er dog ikke sådan lige ud af landevejen og vil kræve en del billeder, så derfor arbejder jeg på at gøre den lige til at gå til, lige nu er den en bunke krims krams og kragetæer....pige og dreng viklet ind i hinanden ;-)

Tænker den vil gøre sig godt som Kit med garn og uld til fyld samt lækkert mønster på dukketøj ?

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder spændende med et kit, lad det bare gå hurtigt ;-))
Kh Kirsten

Lene sagde ...

ja helt klart, vil et hækle-kit være en succes. Nogle gange kan det være lidt overvældende at skulle købe flere nøgler garn (evt. flere gange 25 cm stof) og ende med 1 skøn dukke og masser af materiale-overskud.

Anonym sagde ...

Hej. Hvor høj /stor bliver/er hækletøsen?
Kirsten

Christina sagde ...

Den er så fin.. Mønster købes gerne. Og sikkert også gerne kit - men jeg er nu mest til mønster, så man selv kan vælge farver mv..

Blåbærlina sagde ...

Veldig fine dukkeben.... :O)
Lykke til med mønster, det er nok krevende å lage og helt sikkert en god ide å selge det som et kit, for å få riktig garn og sånt.
Veldig sød hækletøs :O)
kh Nina

Tina/ Ms. Knit sagde ...

Ville helt sikkert være interesseret i et kit !

Pustetrolden sagde ...

Åh et mønster til dukketøj ville være super ;o)

Men et kit til en dukke ville nu altså også være helt perfekt !

Helene Agerskov sagde ...

Jeg ville så gerne hækle en dukke til min nyfødte søn, så jeg hilser opskrift/kit velkommen til verden!