onsdag den 3. april 2013

Den Måtte Vel Komme...???

 
Den hæklede dukke....
 
Det har været noget af en prøvelse at finde den "rigtige" opskrift hvor kropsdelene harmonerer og hænger ordentligt sammen....
Med det store antal dukker jeg har bag mig har jeg  nok nogle ret faste krav og forventninger til resultatet....
 
Lettere kræsen måske?
 

Men nu tror jeg faktisk vi nåede i land sammen hende hækletøsen og jeg, måske en lille justering her eller der, men næsten i land. I al fald så meget i land at næste på programmet er garderoben ;-)

NYD  DAGEN

KH

13 kommentarer:

Lene sagde ...

øj hvor jeg glæder mig til at se din fine dukkes garderobe. Ved at det bliver fedt tøj

Stine S sagde ...

Hvor ser hun bare fin ud! Spændende hvilken garderobe hun skal have...
Kh Stine

Mig og Maya sagde ...

det er bare så mærkeligt- jeg er ved at arbejde på en hæklet dukke også, som kommer på bloggen denne uge

Anonym sagde ...

Nej hvor ser den fin ud, og du har ganske ret i at det er svært at finde de rette proportioner ,synes mange ser for "slaskede"ud. Spændende at se tøjet! Er det en opskrift du vil af med? For jeg vil gerne lave en prinsesse ..mvh Kirsten

Karen Klarbæk sagde ...

Og straks har den Tusindfryd-fe-dukkelook :-)
I like.
Er ellers træt af dukker i hæklke versioner. Måske fordi de fleste ligner levn fra 70'erne. Bare ikke lige din......den er lige tilført
det der dukkelook a la Wenche.

Kan jeg se hende live i weekenden?

Karen

Sofie Ingemann sagde ...

Hvor er den super fin - venter spændt på at se garderoben :)

Ingridstua sagde ...

Så fin. Vakkert hår! Gleder meg til å se garderoben etterhvert! Ha en fin dag!

Karen Elisabeth sagde ...

Hvor er det befriende med en hæklet dukke som jeg rent faktisk kunne finde på at lave ;0)

Den er blevet meget fin!

BrittB sagde ...

Så fin dukke! :-) Gleder meg til å se hennes nye vårkolleksjon! :-)

Line sagde ...

Enig med Karen, det er så meget en Tusindfryd dukke og den er bare så fin og genneført!!

tusindfryd sagde ...

Arbejder på sagen, vil egentlig gerne lave et Kit med garn, uldfyld og mønster på tøj i et så man får hele pakken ,-)

KH

Charlotte sagde ...

Hvor er hun fin!Kh Charlotte

Susi sagde ...

So pretty! :)