onsdag den 17. april 2013

Alternativ Broderi

 
Da LINE og jeg var i Århus fik jeg pludselig lyst til.....
 

At brodere på nogle netlynlåsposer jeg havde fundet i Tiger.

 
Poserne bruger jeg til Dims og Nips, særligt strikkepinde og sysager så derfor skulle den ene bære teksten DIMS.
På helt almindeligt ternet papir har jeg tegnet teksten op med kryds.
 
 
 
Lidt neongarn som jeg fandt i Århus var som skabt til projektet...
 
 
Posernes netmasker er perfekte til korssting, 4 små tern gør det her ud for et korssting.


Sådan, fra lidt almindelig  kedelig til MIN.

Taskerne er vist nok udsolgt i Tiger, men de originale i en noget bedre kvalitet kan fås ex HER

Nyd Dagen

KH

16 kommentarer:

Happymade sagde ...

Praktisk!...Og nu også fin ;o)
God idé. Mvh. Anette

Joan sagde ...

Gode ide :-)

tina milvertz sagde ...

Åh hvor er de fine!!!! Fed ide!!!

Mie sagde ...

Super fede - og super praktiske :-) God inspiration:-)

Sofie Ingemann sagde ...

Super fin ide .. Poserne er da pludselig meget finere :)

Nulleri sagde ...

Super god ide.. Hvor det dog pynter ;)

Lone sagde ...

Hvor er det en sød idé
- Mine tøser må i gang :-)

Dizzydi sagde ...

Det var da en god idé :)

Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Ej en fin idé - DET må jeg prøve!!! :D

Marianne sagde ...

Super idé ... Tak for at dele :)

g u r o sagde ...

Noen ganger skal det virkelig veldig lite til for å gjøre det ordinære ekstraordinært! Herlig! :) Jeg holder på å brodere min egen "dims", men den tar ufattelig lang tid å bli ferdig med. Jeg gleder meg virkelig til å kle opp min Iphone med egenprodusert og brodert cover. ;) Om du vil ta en smugtitt, så posta jeg et innlegg om det i går.

Jeg fryder over bloggen din! Alltid! Takk for super inspirasjon!

Klem fra Guro

Trine Ravnborg sagde ...

Fed ide!
Og sådan "nogle" kan man jo altid bruge til ja alt sit dims ;)

Clara-carl.blogspot.com

Ditte, Klee Haddad sagde ...

Dejlig idé! Tak for inspirationen :-)

Lene sagde ...

super smart idé og lige dig :-)

puf sagde ...

Fantastisk. :) rigtig fin er den blevet!

Lærke Overgaard sagde ...

Super ide, den skal helt klart afprøves.