lørdag den 2. marts 2013

Tusind TAK !

Jeg vil bare lige sige jer kære læsere.....

 KÆMPE TUSIND TAK!

For den varme, glade og livlige velkomst af både den "nye" Blog og Shop

Selvfølgelig har jeg haft de vildeste sommerfugle i maven og i går fik de så lov at komme ud og blafre i forårsluften, sikke en lettelse og hvor har i taget godt imod dem. TAK



Billedet er lånt fra My Daily Junk Blog for min aften i går gik med at sortere og spam markere ikke mindre end 1478 spam kommentarer så der var ikke mere i posen.....nogen der også bliver angrebet i så stor stil? Nå men nu er der i al fald luget ud må vist holde lidt bedre øje.

NYD DAGEN

KH

12 kommentarer:

Merete sagde ...

Jeg tror, at der er mange der bliver spammet for jeg får tit mails fra indlæg jeg abonnerer på hvor der er lagt en engelsk kommentar fra en anonym.
Man kan vel komme udenom det ved at klikke af, at man ikke tillader anonyme kommentarer, tænker jeg.
Det forhindrer så desværre dem uden blog i at kommentere men det er jo en opvejning...

God weekend :-)

tusindfryd sagde ...

Kære Merete

Ja, det er enmlig altid lagt under anonym, fik et mindre chok i går over mængden, det foregår på år gamle indlæg så man ikke opdager det sådan lige og der var kommenteret så sent som i går. Al mulig og umulig reklame. Nu er de markeret som spam så jeg satser på der er "lukket" ude.

Jeg har flere der skriver under anonym fordi de ikke lige har en blogger konto og vil være ked af at lukke nogen ude...

Holder øje med spammerne ;-)

KH

Helle D sagde ...

Spam-mails er simpelthen skod og jeg ærgrer mig ofte, når jeg kommer forbi endnu en blog, der har besluttet at sætte restriktioner på - det udelukker simpelthen os uden blog fra selskabet - vi bliver bare "taberne" i den sag og det er SÅ ærgerligt ikke at have en stemme (som det også er tilfældet med Instagram!!!), både når man begejstres eller blot gerne vil deltage med idéer... så jeg håber VIRKELIG ikke, at DU vil lade dig gå på af de skod-mails men vedblive den dejligt tilgængelige blog og stemme Wenche! Og nu med hele 2 af slagsen! Tillykke!- det må være et MEGA stort arbejde - vi er mange der sætter pris på din ihærdighed! - begriber ikke, hvor du får al den energi fra! Jeg er i øvrigt VIIILD med stiftblyanterne! :-)

Anne sagde ...

Jeg har simpelthen valgt, at man ikke kan skrive på min blog som "anonym", fordi jeg fik så mange spamkommentarer! Det er ærgerligt for de anonyme, der gerne vil kommentere, men jeg fik pip af alle de åndssvage reklame-kommentarer!

Helle D sagde ...

Jeg forstår det UDMÆRKET godt Anne! Det udelukker bare SÅ mange af os og blogverdenen kommer til at virke som en lukket klub - selvom det ikke er det! Bare man for pokker kunne stoppe de banditter på en anden måde...egentlig synes jeg også, at det er lidt ærgerligt for JER, at måtte sætte sådan et filter på - for det MÅ give færre kommentarer og man må godt kunne få følelsen af, at ikke mange kigger med, fordi der sjældent er kommentarer. Flere blogs der HAR filtret, fortjener bare kommentarer og det er ærgerligt at man ikke kan give sig til kende og vise, at man sætter pris på jeres store arbejde. Jeg mener; kommentarer må også give mod på mere, selvom man måske primært skriver for sin egen skyld..."ping pong'en" er vel vigtig?

julia sagde ...

TILLYKKE Med din fine shop - er lige nu ved at lægge første ordre. Sejt. kH J

Merete sagde ...

Man kan jo vælge at oprette sig som blogger men uden at have en egentlig blog. Det gjorde jeg, da jeg startede min færd rundt i blogverdenen. Jeg gad nemlig ikke kommentere som anonym og på den måde kunne jeg sætte et navn og et ansigt på mine kommentarer. Min egen blog er først kommet til senere og har man ikke lyst til at have sin egen blog, lader man jo bare være med det.. :-)

Susi sagde ...

So happy for you!!! :) xo

Vilma sagde ...

Kære du

1000 tak for din hurtige levering , jeg bestilte hos dig igår , og vupti , det er her idag :-)
Og , mange tak for de små klemmer , så søde.

Hilsen Nina

Lene's kage-design sagde ...

Jeg er begyndt at få meget spam, men heldigvis ikke så mange som du..

Mama-T sagde ...

Jeg har også fået virkeligt mange spam-kommentarer den sidste måneds tid. Det tar evigheder at slette dem, grr!
Fine fine ting i din nye bix. Tillykke med den!
Kh

Gitte sagde ...

Tillykke med den flotte butik...ønsker dig alt muligt held og lykke med den ;-)
God søndag til jer.