mandag den 11. marts 2013

ToteBag

Jeg er en sucker for Totabag´s !

Har adskillige og ELSKER dem hver og en.


Bruger dem til så mange forskellige formål, strikketøj, gymnastiktøj, opbevaring af føntørrer og div på badeværelset, hurtig håndtaske ect.

Seneste erobring er af det lækreste bløde glatte bomuld med en skøn farve røde prikker. Som i kan se er der nyt garn til nyt strikkeprojekt som skal "bo" i toten til det er færdigt.

Ny Tote Nyt garn, så bliver det ikke meget bedre.

Har du også en "svaghed" for Totes`s?

Ntd Dagen

KH

11 kommentarer:

Charlotte Kaae Mathiesen sagde ...

Om jeg har? Oh yeah

/Rikke sagde ...

Ikke endnu, har en beskeden samling på 2 :)

laj sagde ...

må desværre melde mig på nej listen
Men det ser lækkert ud både tote og garn

Thea Vaskavulla sagde ...

ja jeg har også mange af dem... kender dog ikke det navn der? plejer vist at omtale dem som net eller muleposer - men kært barn eller pose har som bekendt mange navne :)

von Rix sagde ...

Mmm man kan altid bruge et net. Har en temmelig stor samling, og har altid et i tasken, for man ved jo aldrig...
http://vonrix.blogspot.dk/

Susi sagde ...

I´m a bag addict...especially totes, too! ;)

Piximaxi sagde ...

Hej, jeg elsker totes. Har dem fra Lala Berlin, Mar Mar, Soft Gallery, Alexander Wang, Hollys, Little Miss Jacobs, etc, etc. Så jo, jeg melder mig på listen over dem der er hooked :-)) Du har en SUPER dejlig blog og webbutik.
mvh
s

Ellen Kathrine sagde ...

Jep, jo flere jo bedre... til opstartede projekter... mine ynglingsnet er syet af gl. forklæder.. så er der lomme og håndtag fra starten...

Frk.Lunella sagde ...

Jeg har helt klart også en svaghed for disse lækre - men alligevel enkle net, jeg har også planer med b.l.a. at lave puder ud af dem :-)

VivaTex sagde ...

Tak for en dejlig blog, med mange sjove ideer. Jeg er vild med prikker, og gerne som muleposer i alle mulige størrelser. Jeg har lige fået gult stof med hvide prikker hjem - det glæder jeg mig til at sy sommer-poser af ;-)

Claudia Mie sagde ...

Hvorhenne kan denne finde Marmar tote bag med de røde prikker købes? :-)
Synes ikke at jeg kan finde den på deres hjemmeside.

Mvh
Claudia