søndag den 3. marts 2013

Ligger Det I Lyset ?

Min hjerne har uden tvivl ramt SorbetSæsonen.....IGEN.

Alle de "blege" pasteller som hele vinteren har set lidt blege og syge ud ser nu pludselig strålende og friske ud....


......OG fristende, jeg får lyst til at bruge dem igen, lave ting i pasteller og finde nye pasteller.


Nogen må helt klart have styr på at min hjerne går i sorbetmode, for selv mine yndlings salmiakpadder er pludselig ikke længere grumsesorte men PASTELfarvede....


Sikkert er det at når vi rammer efteråret igen skifter min hjerne til helt andre farver og vælger de "blege" fra for en tid....IGEN.

Fascinerende hvad lys kan gøre for jeg er overbevist om at det er mængden af lys i hverdagen som gør forskellen?
Fascinerende så simpel min hjerne er.....

NYD DAGEN

KH

3 kommentarer:

Susi sagde ...

Lovely colors :) And your brain is totally fine ;) xo

Mette sagde ...

Elsker pastel farver!! Er igang med et tæppe i pang farver, for at prøve noget nyt, for vælger altid pastel :)

http://www.sommerfuglen-blog.blogspot.dk/

Louise Kærholm Moritsen sagde ...

Lyset gør bare noget særligt ved måden at se ting på......pastel farverne er bare = forår/sommer, LOVE IT!!!

http://kaerholmkrea.blogspot.dk/