mandag den 4. marts 2013

I Uld Og Guld

Der er gået lidt glimmer i min "tilværelse"
 
Har fået lidt hang til guld og glimmer...
 

Det GrannyStripe tæppe jeg lige nu hækler på har fået striber af ægte guld....


Jeg hækler i ren uldgarn og ægte guld... ( havde du spugt mig for måneder siden hvad guld garn kunne bruges til havde jeg nok svaret "ikke noget jeg skal lave").
Hækler på nål nr 4 og det går pænt stærkt....

Med de farver skal det altså også gerne blive færdigt til kølige sommeraftener.

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Susi sagde ...

The glitter adds such beautiful highlights!!!

Ivalu Møller-Egede sagde ...

Hvor er den bare fin! Og de guldstriben (striberne) giver lige et fedt ekstra touch! :)

Drude Nygaard sagde ...

Nydelig. Hadde aldri trodd jeg ville like gullstriper i et hekleteppe, men dette falt i smak. D

Berit sagde ...

så fint det ble med litt gull innimellom