søndag den 31. marts 2013

Forhækling Og Tvivl....

 
Er ved at forhækle mig i et lille projekt...tror jeg nok.
 
Nogen gange skal man arbejde rigtig længe for at se om tanken holder eller....
 
Nogen gange har man lyst til at stoppe på halvvejen, men sååå er man alligevel også nysgerrig efter om det mon alligevel kunne blive ret fint?
 

Sådan en forhækling sidder jeg midt i , er nået rigtig langt , men der er dog stadig langt hjem....har lagt det hele lidt til side, må se om min nysgerrighed er stor nok til at fuldføre ;-)

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Lene sagde ...

to sjæle en tanke....sidder også og arbejde på en hæklet dukke :). Jeg er ved at arbejde videre på et tidligere dukke-design, som jeg har lavet. Hyggeligt at arbejde med og skønt at sidde og finde på historier til dukken. Glæder mig vildt til at se dit arbejde

Finurligefinesser sagde ...

Spændende hvad du kreerer, jeg er blevet rigtig glad for at hækle igen, det er virkelig meditativt at sidde med og så kan det nærmest gøres hvorsomhelst :-)

Majbrit sagde ...

Jeg synes jeg kan se nogle søde fusser, så jeg vil rigtig gerne se det endelige resultat :)

Blåbærlina sagde ...

Hehe, er spent på hvordan resultatet på dette blir, veldig lovende bilde i allfall.....
Held og lykke med prosjektet :O)
Nina

Ingridstua sagde ...

Lekre farger du hekler med. Ser ut som noen føtter til en dukke eller noe? Spennende å følge med hva det blir! Lykke til :)