mandag den 25. marts 2013

Et Lille Tilbageblik....

 
Lørdag aften tog jeg lige en "stund" på bloggen....
 
Kigge lidt tilbage på det hele...
 
1244 indlæg er det blevet til....
 
Har brugt lidt tid på at finde et par sager frem igen og har link frem i sidebaren til venstre.
 
 

Den hæklede bøllehat må vist snart være aktuel igen, så har du et lille hoved som skal beskyttes mod solen er det nu der skal hækles, du finder opskriften lige HER


Har du lyst til at brodere kan du måske blive inspireret af mine engle, du kan se nogle af dem lige HER


En lille hurtig og meget anvendelig ide er nålepuden som du finder DIY på lige HER


Eller måske påskeferien skal fyldes med at trylle lidt blomsterfeer frem? De er super søde i planterne imens vi venter på blomsterne. Du kan se dem lige HER


Lidt tilbageblik er slet ikke så dårligt, man glemmer hurtigt hvad man har lavet....

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Mie sagde ...

Dejligt tilbageblik på nogle af dine gode sager. Der er helt sikkert et par stykker af dem, jeg godt kunne svinge på nål :-) God mandag til dig

Lene sagde ...

ja det er bare så smukke sager du laver kære Wenche. Hver gang jeg ser skålen til nålepude i SG tænker jeg på dit fine håndarbejde

Mig og Maya sagde ...

Bestemt nogle meget fine sager, du har lavet. Knus Heidi

Blåbærlina sagde ...

Du lager utrolig mye fint,
Elsker dukkene, broderiene og
Hekleriene... Nå har innlegget mitt med dukketrøyen
blitt lagt ut på bloggen min, inspirasjon fra deg!!
Tusen takk!
Kh nina

Caroline sagde ...

Du lager så mye fint :) Blir veldig inspirert av å se i bloggen din :)

AGJ sagde ...

Uhh hvor er de søde og fine, dine blomster feer. Man bliver bare så glad af at se på dem!!

vintage pepere sagde ...

c'est vraiment très beau!!
it's very beautiful!!