lørdag den 9. marts 2013

En Slags Familiefest....

Lørdag morgen 6.30 drager jeg vestpå....til Esbjerg.

Her åbner min mor børnetøjsforretningen  Little Ollie

Familie"svaghed" at åbne butik ?

 Min mor har 34 år på banen i tøjbranchen..hun er god til det og jeg er stolt af hende, ved hvor meget arbejde der stikker bag det hele, måske derfor jeg selv var lidt sent ude med at starte egen butik? 


En gave skal hun SÅ meget have...og den er pyntet til fest.


Miriam Ortwed´s København, pyntet med lidt neonpink.
 Min mor har nemlig netop sendt sidste unge i reden  til Kbh. så nu hvor alle hendes børn bor her tænkte jeg den var helt oplagt.


Til butikken har jeg lavet en god bunke farverige elastikker i børnestørelse, tænker de kan pynte og bruges som gaver til de "små"  nye kunder :-)
En anden familie"svaghed", vi elsker at give små gaver der glæder.


Min lillesøster har sørget for fest og farver, popcorn, slikposer, ballonner. lodtrækning og præmier.
Hun arbejder i modebranchen og kommer rundt i verden så hun har også sørget for andre fine sager til børn som ikke lige kan findes på de nationale messer. Og så har hun en lille Willy Wonka i maven sååå selvfølgelig har butikken tyggegummi der springer i munden som fast sortiment ;-)
Der bliver bestemt ikke kedeligt i den børnetøjsbutik!

Min kommende svoger laver drinks til børnene ( altid godt med en professionel bartender i familien..)

Min dejlige datter skal hjælpe til og se frugten af det forudgående arbejde, hun har deltaget i indkøb og  hele to børnetøjsmesser sammen med moster og mormor.

Som i kan se har hele familien været inde over her.....så en slags familiefest kan man vist godt kalde den åbningsfest!

Glæder mig HELT VILDT til at se det endelige resultat, vi har jo "nusset" med det i kulissen gennem et halvt års tid....

I kan se mere og følge Little Ollie lige HER

NYD DAGEN

KH




8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej hvor er det sjovt at det er din mor! -Ved godt hvem hun er, og har samtidig læst din blog i et stykke tid nu! -Sjovt altså! :-)

Slinkys skaberier sagde ...

Wow sikke en fin indvielse!

Er vild med billedet og hårelastikkerne..og også de andre påfund:)

Du må da lægge et link til din mors butik på, så vi kan se den:)

Pøj pøj med det!

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Sikken en fedt det bliver.
God fornøjelse og tillykke til Mormor med den nye butik :)

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Haha, ja der skulle altså stå FEST og ikke fedt...

Frøken Tina sagde ...

Hvor dejligt med endnu en børnetøjsbutik i området. Bor i Ribe, så jeg må vist forbi en dag, hvor jeg er i nærheden...

Canika sagde ...

Ej hvor spændende.. Der må jeg også ind og lure næste gang jeg er i Esbjerg.. God "fest" til jer ..

Mette sagde ...

Sikke nogen fine ting du medbringer til jeres fest.
Selvom at sløjferne ser ud til at være ligetil kan jeg ikke rigtig knække koden:-) mine bliver slet ikke pæne. Måske du kunne lave en diy????:-)
Hilsen Mette

Rikkeprikke sagde ...

Det lyder som en festlig start :)
Og sikke en fin gave, jeg er da helt vild med det billede :)

Rigtig god fornøjelse med det.