søndag den 10. marts 2013

Efter Festen....

 
Fantastisk fest, i det vilde vest jeg var til i går
 

Nu er jeg simpelthen "uddannet" i at betjene en rigtig popcornsmaskine....en evig lille hale af børn der gerne ville have fyldt posen op igen.


Den slags slik er det længe siden jeg har lagt tunge til....men det hitter ;-)


Filk den fedeste T-shirt fra Soft Gallery med hjem til Carl, bare så der ikke går fodbold i det hele..


Og så lige et par klassiske langærmede fra MarMar og I Dig Denim og jeans....Carl skyder flere centimeter pr sæson for tiden så jeg er på evig  jeansjagt.

Min store pige på snart 10 havde selv forsynest sig, her har jeg ikke mere at skulle have sagt når det kommer til tøj med mindre jeg altså bare vil se det hænge ubrugt i skabet....


Et kæmpe hit blandt børnene var de mange forskellige farver KENDAMA, både piger og drenge fik prøvet den.


Min egen søn har den og jeg kan varmt anbefale den som trækplaster væk fra computeren ;-)

Nyd Dagen

KH

1 kommentar:

Anja (KakTusser) sagde ...

Ha ha...Jeg kan godt huske det der slik der hopper på tungen...
Det må snart prøves igen.
Kh Anja.