lørdag den 23. februar 2013

På Sådan En Forårsdag...

Av hvor bliver der dog dejligt lyst for enden af vintertunnelen nu.

Fredag på Østerbro bød på himmelblå, solglimt og bidende kulde, det er bare helt vildt hvad "rigtigt" dagslys og lyseblå kan gøre ved en.


Fik en ustyrlig lyst til at tage billeder af blå ting.


Og til at hive sorbetblandingen  frem og hækle videre på forårstæppet.


Bliver du også "kuller" når det første "rigtige" dagslys folder sig ud efter en lang mørk vintertid?

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

ea-o sagde ...

Ja for pokker da. Man kan mærke det helt ind til benene. Men sådan virker de andre årstider nu også på mig. Den første smukke efterårsdag er også helt fantastisk.

Davids Engle sagde ...

Jaa. Håber på den der dag snart kommer, hvor jeg kan sidde udenfor på altanen med frakke på og næsen vendt op mod solen og øjnene lukkede. Og man har lige købt løgplanter for en mindre formue i Botanisk Haves lille butik, og sat dem i altankassen, og er helt glad, fordi man i en alder af nogle og fyrre har lært, hvad et vibeæg er. Uhm, så er foråret på vej:-)
Knus og dejlig weekend....
Kate

Finurligefinesser sagde ...

Jaaaaa, fuldstændig glad i låget blir jeg :-) og nu kan jeg slet ikke vente til foråret for alvor kommer!!! Så fin vase og illustrationen er SKØN, hvor er de fra? Dejlig weekend til dig.

Drude Nygaard sagde ...

Jaaa!! Endelig lysere. Hvor vakker den blå vasen er. Teppet ditt blir lekkert. Jeg holder på å strikke puter. Ikke så fargerike som ditt hekleri, men skal pynte de med 2 fargerike knapper. God helg. D

Lis sagde ...

Her er lyset også ved at blive bedre og bedre. Glæder mig dagligt over, at lyset holder til lidt mere i begge ender.

Skønt tæppe med lyse farver du har lavet.

Kh. Lis

karen margrethe Lohse Nielsen sagde ...

Alt lever jo af lys, billeder, planter og dyrene, så jo bestemt lever jeg også bedre når lyset bryder frem.

Kh bedstemorkaren

Fototosse sagde ...

Er helt pjattet med den lyseblå lysestage. Hvor er den skøn.

Charlotte Kaae Mathiesen sagde ...

Hej Wenche, jeg har svaret på din mail, men får den retur.
Hvis du sender en mail med dit telefonnummer kan jeg ringe til dig.
Mange hilsner
Charlotte Kaae

Katstrik sagde ...

Dejligt at vi er flere der blir´kuldrede i hovedet at lyset. Og der er altså noget med farven BLÅ
Dejlig uge til dig :-)

Søster Æblekind sagde ...

De første solstejf giver mig lyst til at kyle alt vintertøjet ud og sidde med bare tæer i græsset og hækle.... Samtidig får jeg en stor trang til at rydde op og smide ud og flytte om og... og... Man kan blive ved. Forår giver bare mere energi.

Søster Æblekind sagde ...

De første solstejf giver mig lyst til at kyle alt vintertøjet ud og sidde med bare tæer i græsset og hækle.... Samtidig får jeg en stor trang til at rydde op og smide ud og flytte om og... og... Man kan blive ved. Forår giver bare mere energi.