torsdag den 28. februar 2013

Lidt Om Alt " Det Nye"

Alt "Det Nye" ja for så nyt er det egentlig ikke.

Ideen, lysten og trangen er "gammel", ja nærmest medfødt, jeg er for en stor del af mig fuld af fantasi, udvikler trang, virketrang, iværksætter, påhitter, spotter, her og der og alle vegne.

At det er nu det skal ske skyldes til dels langvarig "punking" og at mine børn er blevet "store nok".

Som jeg skrev i forrige indlæg åbner jeg en shop, en lille en, fyldt med dims fra nær og fjern.

Dims i mit univers er rigtig mange ting, jeg har selv enormt meget dims samlet over år, det er alt fra smukke knapper, papir, en perle og og og ting jeg har og griber til når jeg laver noget med mine hænder, bruger i hverdagen eller "bare" har for at nyde.


Den nye blog, hvad med den? My Daily Junk Blog vil primært være tilknyttet shoppen, her vil jeg vise nyt dims og hvad du kan bruge det til udover  "bare" at nyde det.
My Daily Junk Bloggen er helt blank, men det var tusindfryd også engang , men hvis du har lyst til at følge med "derovre" er der en faste læser "afdeling" ;-)

Både shop og blog er plantet og spirer hvad det vokser sig til og i hvilken retning må tiden vise, planer og ideer er der nok af.

Og Tusindfryd? Altså TUSINFRYD består og her skal der fortsat laves og gøres og nu hvor jeg ikke skal bruge så meget tid på praktiske ting som ex at sætte mig ind i importreglerne glæder jeg mig til at "vende tilbage".

Tusind tak for alle jeres søde og forventningsfulde kommentarer i går, nu er jeg da slet ikke "nervøs" ;-)

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Susi sagde ...

Soooo exciting!!! I cant wait to see it! :) xo

Fru Roed - Rodehovedet ;) sagde ...

Hvor er det altså bare spændene og fedt det du kaster dig ud i.

Har meldt mig som fast læser til den nye blog, og glæder mig til at følge både den og din nye shop :)

Kisser Laptern sagde ...

Glæder mig!!!!

God torsdag.
Kirsten

Lene sagde ...

uha hvor jeg bobler af spænding, er så klar ved computeren :D

Katstrik sagde ...

Alletiders ide, - jeg glæder mig til fredag. :-)