onsdag den 27. februar 2013

Jeg Åbner En Shop.....Og en Blog...mere.

Jep, det er det jeg gør....det er det jeg har rodet med et par måneder her bag det brune papir...

Den er "bare" her på nettet men det føles helt vildt.

Shoppen er fyldt med DIMS, dims fra hele verden, også Danmark...

Dims som jeg selv forelsker mig i , tager hjem, viser frem og så må sende jer i alle retninger for at få fat i, nu har jeg samlet det ET sted.



Arbejdet bag det klassiske brune papir er ved at være færdigt, på FREDAG inviterer jeg indenfor og jo jeg er spændt som en flitsbue....

Så hvis du har hænderne fri fredag kl 9 kan du "surfe" omkring og se hvad jeg har gang i, smider linket her på bloggen fredag lige nu er der kun en pause skærm....

Nyd Dagen


36 kommentarer:

Kirkesjov sagde ...

Fedt! Det er vi mange, der glæder sig til :-) Dims kan man ikke få for meget af :-)

Til lykke på forhånd med din shop!

Kh. Mette

Lene sagde ...

yeah hvor bliver det bare vildt spændende, jeg er klar på fredag :D

Line sagde ...

klap klap klap klap!!! hep hep hep!!! Yiiiiihaaaaarrr!

Kys

Arnborgsen sagde ...

Fedt :)Jeg sidder klar fredag, og jeg glæder mig. :)

Anna sagde ...

Spændende! Vi kigger med : )

Trillemus sagde ...

Det lyder super spændende. Jeg glæder mig til "åbningsdagen"...

Kh Mette

Mormorstrik sagde ...

Sidder klar når det brune tæppe falder på fredag :-)

Dorte sagde ...

Lyder super spændende! Glæder mig til at kigge med :-)

Tanker fra Anker sagde ...

Spændende og tillykke!

Tanker fra Anker sagde ...

Spændende og tillykke!

Tanker fra Anker sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Maj sagde ...

Hvor spændende!
Dét glæder jeg mig til :).

Anne-Mette sagde ...

Fantastisk spændende, det vil jeg glæde mig til :-)

Kh. Anne-Mette/Hverdag på Æblelunden

Anne-Mette sagde ...

Uhh - det lyder spændende. Jeg vil glæde mig til at surfe rundt i de super lækre og nøje udvalgte dimser:-)

Fru Roed - Rodehovedet ;) sagde ...

Ej hvor lyder det spændene.
Den glæder jeg mig helt klart til at studere nærmere :)

Fru Roed - Rodehovedet ;) sagde ...

Ej hvor lyder det spændene.
Den glæder jeg mig helt klart til at studere nærmere :)

Rikkegaarde - Små Herligheder sagde ...

Super herligt! Glæder mig til at kigge indenfor. Held og lykke med projektet!

Anonym sagde ...

Er det dog ikke snart Fredaaaaag.... ;O)

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Fedt, Wenche! Har længe tænkt at det måtte være dit næste træk;-) Fedt! Glæder mig til fredag. Kh Rikke

Mig og Maya sagde ...

Ih, hvor er det spændende- tror da næsten din side bliver meget "varm" på fredag. Knus Heidi

Pustetrolden sagde ...

Næææ hvor godt. Glæder mig til fredag ;-)

Annchen sagde ...

HVor spændende..:) Glæder mig til at kigge ind..;)
KH Anne

Sara Dalhoff sagde ...

Spændende! :)

Thea Vaskavulla sagde ...

Spændende :)

Chatrine- krealiving sagde ...

Ej hvor spændende. Det glæder jeg mig til at se. :-)

Dolls and Darlings sagde ...

Spændende!
Glæder mig til at kigge indenfor :-)

Karina sagde ...

Tillykke med shoppen Wencke :-)
Glæder mig til at kigge indenfor!

KH

Humlan sagde ...

Så spændende - det ser jeg frem imod! Du har en frisk, sprællende og god smag lige i min ånd, så jeg er sikker på at der vil være guf at finde! Lykke til!

Davids Engle sagde ...

Wauw det kan kun blive godt, når det kommer fra din hånd, Wenche:-) Jeg glæder mig rigtig meget til at kigge bag det brune papir:-)
Knus og pøj pøj....
Kate

Nønne sagde ...

Neeeej! Hvor spændende! Og en god idé! Ih, hvor jeg glæder mig.

Anonym sagde ...

Hvor lyder det bare super spændende,
Det her er jo min yndlingsblog - så mere fra din hånd og ånd er mere end velkomment!
Rigitg meget held og lykke fra hende med Flower Power frakken på håndarbejdsmessen i Rødovre forleden! :-) Susanne

Inge Burgaard sagde ...

Spændende.... "dims" er altid godt.....

Anonym sagde ...

Wench det er bare spændende med et "dimseland" Godt gået tillykke med det, må vi få et lille smugkig, ååå kom nu bare lidt...;@
Kram Pi

tusindfryd sagde ...

Tusind tak allesammen...åh nu bliver jeg altså helt "nervøs"
Pyha

God dag

KH

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg glæder mig mere end nogen...(er jeg sikker på )
Stort til lykke :-)

KYS
Karen

Karen Marie sagde ...

Wiiii jeg glæder mig til papiret trækkes væk, tillykke!

Knus Karen Marie