fredag den 15. februar 2013

Fine Skiver


Faldt lige over en mappe med rigtig fine skiver i Tiger forleden.


Total forårs stemning, dejligt der er blevet skruet ned for skrap pink, grangrøn og solgul og istedet leget med sart rosa masser af blånuancer, frisk limegul og fede mønstre.


Dette mønster er klart en af mine favoritter og grunden til at jeg købte hæftet selvom jeg bestemt ikke mangler papir med fedt print....


Det småblomstrede gad jeg godt have som et stykke stof til en lille forårskjole eller sengtøj.


Indtil videre har jeg lige kunnet nænne at tage af papiret til adresselabels på nogen af de pakker jeg skal på posten med i dag...kender du det at selvom du egentlig har en hel mappe og 10 skiver af hver så kan man næsten ikke nænne at bruge af det? Egentlig lidt fjollet.

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Gaia Cunin sagde ...

Forstår dig ganske godt. Jeg er den type som ikke nænner at tage viskelædre, små fine skriveblokke m.m. i brug!
Den der er din favorit ser jeg som et flot korsstingsbroderi...

ByFonna sagde ...

Ih ja, købte akkurat den samme blok.
Ideerne er begyndt at boble omkring hvad man kan lave med det-hvis man nænner;-)
Et lille fif så har de i Søs Grene (hvert fald den på strøget Aarhus) en hel væg med det skønneste papir:-)
Kh Jonna

Thea Vaskavulla sagde ...

Ja jeg har også købt de der bundter et par gange, når de har haft dem med forskelligt print - de er fine :)

Thea Vaskavulla sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Marie-Louise sagde ...

Jep! Jeg har en skuffe fyldt med papir og bliver ved med at købe mere til samlingen, fordi jeg ikke vil bruge af det jeg har. Har haft det på samme måde med silkebånd, men nu tvinger jeg mig selv til at bruge før jeg køber mere (eller, lidt nyt må man jo have ind imellem...).

Lena sagde ...

Hi hi...ja jeg kender det der med at man ikke kan nænne at bruge af det...
Og ja havde da været skønt hvis der lige havde ligget stof i samme print ved siden af...
KH Lena

Anita (Photomusen) sagde ...

Det er sådan nogle finde sider, den blok har! Jeg har selv købt den :-) Min favorit er nummer to i første spalte på forsiden. Det er nogle gule blomster med noget rødt på en blå/grøn baggrund.

Jeg bruger dem som baggrund til nogle af de ting, som jeg viser på bloggen.

Snullemor sagde ...

Kender det alt for godt... derfor gemmer jeg tit indtil det slet ikke er interessant mere, og det er jo lidt dumt! Jeg prøver at blive bedre til at bruge de gode ting, mens de er aktuelle. Men indrømmer at det er nemmest når jeg ved at modtageren er en der sætter pris på fine ting også ; ) ellers føles det næsten som spild!