torsdag den 7. februar 2013

Der "Jages" Toner Og Fibre Her


Er taget på "jagt" alene....

Byttet er en ny uld til tæpper, puder og andet godt.

Kauni´s farveskala er stor, men tonerne falder ikke længere i hak med de toner jeg søger.

Byttet skal også have en anden fibersammensætning.

Har et helt bestemt billede og udtryk for mine øjne og hænder, for ja garn handler også om hvordan det føles når det er strikket/hæklet op, faktisk betyder det en ganske stor del.

Kræsen? Tjo, men hvis det skal have lige det look og de toner jeg synes fuldender værket er det indsatsen værd for mig :-)


Er i fuld gang og ved kun at findes det skal jeg nok finde det!

Jeg er nemlig sådan en som "bidder" sig fast når jeg har et mål......

Når det lykkes skal der laves nyt tæppemønster som passer til og en hel del mere.

Nyd Dagen og Vinterferien forude?

KH

5 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Vi glæder os !

Karen <3

Barbara sagde ...

Spændende! Har købt lidt fra garngaragen. Lækkert siger jeg bare!!!

Kirsten Søeballe sagde ...

Måske hende her kan overtales til at farve noget i den farveskala du skal bruge.
http://fredsmindeunikadesign.blogspot.dk/2013/01/arets-frste-trresnor.html

Glaphuset sagde ...

Lækre farver, glæder mig til at se mere :-)
Også god vinterferie til dig og dine.

Anette.

Anonym sagde ...

Har du kigget på gelisk tweed?