onsdag den 20. februar 2013

Alfebørn Fra Århus

Mere kan man vist ikke ønske sig.

For ca 3-4 år siden havde jeg jævnligt to store små piger stående på trappen..

De var helt hen og væk forelsket i mine dukker,lommepengene blev sparet sammen i en lille papkasse og først fik de det ene barn og snart det andet.

De var 9 og fik lige et par ekstra dukkelegsår der.


De leger skam endnu..... de er nu begge fyldt 12år og med deres hænder har de ved fælles hjælp selv lavet en fin lille famile af dukkebørn.
Kan man ønske sig mere end at to store piger bliver grebet af det man selv er passioneret for og går så helhjertet ind i det?

Kig lige et smut forbi ALFEBØRN hvor Liva og Elvira tryller dukkebørn til verden, har du en stor pige kunne hun måske blive inspireret til at slutte sig til den nye generation af dukkemagere.

Kære Liva og Elle, VELKOMMEN i blogland, FLOT arbejde, jeg er SÅ stolt af jer!

KH

4 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

Sikken et par piger. De kommer nok til at gå dig i bedene:-)

Susi sagde ...

Super cute!

Thea Vaskavulla sagde ...

Næ så fint :) Velkommen til blogland til tøserne :)

Camilla sagde ...

Hvor er de dygtige....
Jeg havde også ekstra "legeår" med barbie.... Jeg synes det var vildt hyggeligt at sy tøj til den.... Fortsatte nok til jeg var en 13-14 år....og har hevet dem frem indimellem senere for lige at studere pg kreere...nu har jeg selv en datter jeg snart skal til at lave dukketøj til, det bliver skønt!