tirsdag den 22. januar 2013

The Real Wonka

Kender du Charlie og chokoladefabrikken?

Vi ELSKER den, altså den med Johnny Depp som Willy Wonka.

Nå, men tjek da lige hvad jeg fandt i England....



Tro lige ungernes øjne var store som tekopper, ja var faktisk lige ved at bryde alle regler og tage et foto af dem....


Spændingen var MEGET stor da chokoladen lige stå stille blev skubbet ud og.....


Ja da, selvfølgelig var de begge en af de 5 heldige ;-)

Fedt når man af og til virkelig kan tage fusen på de små øhh store små.

Nyd Dagen

9 kommentarer:

Astrid på Raastof sagde ...

Haha, hvor fedt. Jeg elsker når ting bliver gjort grundigt

Tina sagde ...

He he he... super fedt :) Kan forestille mig deres store øjne :)

betine sagde ...

ÅÅÅrh.... hvor fantastisk :)

Lis sagde ...

Ej hvor skønt. Herligt at det også kan gøres færdigt, så børn og barnlige sjæle får lov at drømme lidt mere.

Hvorfor købte du ikke lige lidt kasser med hjem til videre salg her, jeg var bestemt køber af tre stk.

Kh. Lis

Karina sagde ...

Åhhh hvor sejt! Vi sad lige så sent som den anden dag og så den på Netflix...Wonka bar, fedt

Julie Søndergaard sagde ...

Jeg er også helt fjollet med Charlie og Chokolade fabrikken med Johnny Depp.. Jeg har prøvet at se den gamle version, men den er bare slet ikke god når man først har set Johnny Depp :-)

tusindfryd sagde ...

Nej ham Johnny er ikke uden evner, tænk man kan blive småforelsket i typer som Wonka og hattemagersken ;-))

Nanna Andersen sagde ...

Hvor er det bare genialt! :)
Jeg eeelsker bare den film!!

ha' en god dag.
www.badutspringeren.blogspot.dk

Anna sagde ...

Fantastisk!!! : D