tirsdag den 29. januar 2013

Søskende


Jeg har arbejdet på et lille søskendepar.



Storesøster har lange tykke fletninger i en let rødlig brun.


En strikket kjole i himmelblå 100% uld, jep strikket på en meget lille pind....

Om hovedet har hun fået en lækker marineblå sløjfe.


Lillebror, er lige en tand mindre end storesøster....


Lillebror har fået hvid t-shirt og en lækker blå vamset strikvest og uldne bukser


Søskende hygge....





Så håber jeg "bare" de bringer glæde hvor de kommer frem :-)

Nyd Dagen

KH

12 kommentarer:

Marina / cand.mor sagde ...

De kan vist ikke bringe andet end glæde og smil.
Når min D bliver lidt større, bliver jeg nødt til at bestille en drengedukke hos dig!

Lene sagde ...

åh hvor er du dog bare fantastisk kære Wenche. Dine dukke-børn har så meget sjæl og varme, at de kun kan bringe lykke.

Krudtuglens mor sagde ...

Åhhh hvor er de vidunderlige... din evne til at give så meget liv til et hjemmesyet produkt, har jeg den dybeste respekt for... Virkelig!!
Jeg har ikke været i blogland meget det sidste halve år... facebook og især det nye instagram har taget lidt over... jeg mangler dig i de forums ;)

Kirsten Krat sagde ...

Hvor er de bare søde, får næsten helt lyst til at lege med dukker igen.

bruunsbolig sagde ...

Hvor er de skønne - dem er det umuligt ikke at holde af!

tusindfryd sagde ...

Tak ;-)

Christina kom SÅ tilbage på bloggen det er meget hyggeligere ;-)

Har sat mig for at være den sidste i verden der ikke er på facebook, og så smart en telefon der skal til at komme på Instagram kan min pengepung ikke klare lige foreløbigt ;-)))

Knus

Anonym sagde ...

Så fine de er de to ;@, flot arbejde Wenche
Kram Pi

Rikke Sanderhage sagde ...

Jeg er vild med dine dukker! Du er SÅ dygtig!!

Jenny sagde ...

Hvor er det bare et cute søskendepar :)

Anonym sagde ...

Årh.. Hvor er de da bar skønne. Sælges de kun samlet? - må jeg spørge hvad drengen koster, ham kunne jeg godt være interreseret i. Du må gerne maile mig på misstinne@sol.dk

Rikkeprikke sagde ...

Så fine de er :)

Louise Lerche sagde ...

Super super SUPER søde og fine dukker du laver. Jeg er ELLEVILD med dem :-)
Er det nogen du sælger? Pris?
Svar meget gerne på mail: louise.lerche@hotmail.com