lørdag den 5. januar 2013

Origami I Stof ?


Jeg har været et smut i Hamborg og holde nytår a la mig, hvilket vil sige nul nytårstale nul grøn langkål og nul krudt....

Den 31. nåede jeg lige et par papirsbutikker, de eneste butikker jeg når ( gider) ;-)

Fandt en rigtig fin mappe med Origami papir og foldevejledninger til forskellige dyr.



Mappen indeholder flere forskellige print i 5 farvevariationer.


Mere skal der egentlig ikke til før jeg er "solgt"


Nu er det bare at jeg tænker om jeg da ikke vil kunne folde det hele i stof?

TYPISK !

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Ida Eriksen sagde ...

hej Tusindfryd
når jeg har lavet origami i stof harjeg først stiver stoffet med kartoffelmel i vand, derefter her mit lille rejsestrygejern være flittigt brugt for at lave de skarpe folder, de blæde foller skal ikke stryes for så bliver arbejdet ikke pænt
nyd dagen, og tag udfordringen op, det er nemlig rigtig skægt at lave origami i stof
Knus Ida

Nanna's verden sagde ...

Det lyder til en dejlig nytårsaften og hvor ser det fint ud :)

Frøken Fogh sagde ...

Sikke noget dejligt papir, den fugl er da helt fantastisk.
Ja, nogen gange sætter sådan et køb tankerne igang. Glæder mig til at se hvad det bliver til!

Anne-Mette sagde ...

Godt nytår - og et forsinket tillykke med fødselsdagen:-) Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på - om der kommer små stof-origamifugle på tidlige forårsgrene?!

Mvh Anne-Mette