fredag den 11. januar 2013

Løbet Tør For Clips ?


Nyt år nyt, nyt regnskab......

Papir og clipsmaskine, MEN ikke flere clips...

Hvad gør man så når det er alt for koldt til en tur til kontorforsyningen?


Edith fik monteret en nål 90 samt isat en tråd i ikke helt så kedelig regnskabsfarve, fuld kraft fremad gennem en hel del lag....


Så har jeg da fundet noget at bruge de 90ér nåle til !


Tror du revisorer ofte får regnskab der er syet sammen ?

Nyd Dagen!  ( og nej jeg er slet slet ikke en excelpige)

KH

11 kommentarer:

Micha sagde ...

Det er da fedt :)
KH Micha

Barbara sagde ...

Totalt sejt! Det må jeg gøre lidt mere. Og måske droppe Excel? Nej det tror jeg alligevel ikke. Lavede regnskab forleden, og copy paste inde i et Excelark er bare alt for nemt til at droppe, så er det nemt at lave 2012 om til 2013 :)

Tror at revisoren bliver temmeligt overrasket ;)

Dorthe sagde ...

Herligt :-) Lidt kulør til de grå/sorte revisorer. Det kan de vist godt trænge til.

kroghkunst sagde ...

Skønt skønt, så er der da ingen tvivl om, at regnskabet stammer fra en kreativ dejlig kreativ person, der ikke lader sig slå ud af manglen på lidt papirklips!
Hilsen
Lone

Maj sagde ...

Hihi.
Mon ikke selv en revisor kan sætte pris på sådan et skønt regnskab :)?

Drude Nygaard sagde ...

Stilig ! Må vel få opp humøret til enhver revisor dette :-)
Og nå vet jeg altså at jeg skal bruke 90 nål hvis jeg skal sy papir. Takk. D

Helene sagde ...

I min 3,5 års karriere som revisor, har jeg endnu ikke set det! Men jeg har set "regnskaber" med olie, kage, kaffe og diverse aftryk :)
Men super kreativt alligevel ;) excel er dog klart at foretrække som revisor ;)

Pernille sagde ...

Jeg vil som revisor også glæde mig til at se sådan en clips :-) og så er excel så kedeligt som man gør det! Mine excel er meget flotte i alle regnbuens farver

Lene sagde ...

heeerligt, smiler over hele femøren ;D.
Har tilbudt min mand, at jeg kan hjælpe i hans firma, indtil de har fundet en barselsvikar for kontordamen. Kan lige forestille mig, at jeg kunne finde på lignende løsninger....måske derfor min mand ikke sprang på ideen om mig som hjælper lige med det samme ;D

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Kreativt :-)

God weekekend
Edith

Blåbærlina sagde ...

Så morsomt! :O)
Godt at revisorene får noe å smile av :O)