onsdag den 30. januar 2013

Jeg Går Og Pakker....

Skal ud og rejse.....

Helt fra Østerbro til Rødovre ;-)

Messe for alle der bruger hænder og hoveder til at sysle venter på mig.


Har pakket mit seneste GrannyStripe tæppe ned og glæder mig til at se de mange nye og "gamle" farver  som er kommet til, udtænke nye projekter , snakke, snuse og udveksle ideer.....

Har en ny ide i tankerne, skal finde den helt rigtige garn kombi....messen må være et oplagt sted.


En lille let DIY sag kommer også med på rejse, den kan ALLE være med på og messer er vel sjovest hvis der er lidt i alle sværhedsgrader?


I dag skal den gøres helt klar for sådan her ligner det jo ingenting.




Har du et særlig projekt du skal finde materiale til? Skal du ud og finde et projekt ? Ud og snuse nye tendenser og få stof til nye ideer? Eller skal du bare som jeg lidt af det hele?

Nyd Dagen

KH

12 kommentarer:

Monsterscircus sagde ...

Åh det lyder fantastisk skal desværre ikke afsted, men der kommer forhåbentligt en masse dejlige billeder derfra :-) rigtig god fornøjelse i weekend!!!

Barbara sagde ...

Jeg glæder mig rigtigt meget, har været så heldig at vinde billetter, så jeg har inviteret en god veninde. Jeg tager penge med, og så må vi se, hvad de bliver omsat til ;)

Christina sagde ...

Jeg skal også på messe, men nok kun søndag. Jeg skal se det hele og jeg mener det hele.
Jeg glæder mig, har aldrig været på sådan en spændende messe før.

Gaia Cunin sagde ...

Jeg kigger forbi stand 92 på søndag

Didde-Louise sagde ...

Åh hvor er det tæppe fantastisk! Kunne du ikke skrive hvilke farver, du har brugt? Eller kan jeg bare rette kontakt mod Tante Grøn?

Jenny sagde ...

Lækkert tæppe! Ønsker at jeg får overskud til at hækle sådan et tæppe som sengetæppe :)

Anne sagde ...

Jeg tager derud lørdag!

Carina Gülstorff sagde ...

Jeg skal der ind om lørdagen sammen med min mor og hendes veninde og jeg glæder mig helt vildt :)

tusindfryd sagde ...

Fantastisk så ses vi måske derude!!

Åh farverne, jeg vil godt kunne vælge dem ud men husker ikke farvekoderne?? MEN jeg er helt sikker på at Tanterne kan dem på fingerspidserne.

KH

Mette Bossow sagde ...

Hej Wenche!
Rigtig god tur :) Sikke dog nogle skønne farver tæppet har!
Det er lidt sjovt, jeg har netop lige postet billeder af min granny stripes tæppe, som det tog mig 2 år at hækle. Gik i gang dengang du postede en DIY i 2010 og har så hæklet on/off på det siden ;o) Hvor mange har du nået på 2 år?!
Men tak for inspirationen dengang og tak for din altid dejlige blog!
KH Mette

tusindfryd sagde ...

Kære Mette

Smiler helt op til ørerne!! Jamen jeg vil slet ikke røbe hvor mange tæpper jeg har bag mig men jer er jo heller ikke helt "normal" har jo ALTID noget i hænderne også når jeg sidder på sidelinien til fodboldtræning, så når man en del ;-)

Tilykke med dit tæppe!!

KH Wenche

Irene sagde ...

Jeg tager toget fra Esbjerg til Rødovre. Skal til messen om lørdagen med datteren der bor i Farum.
de glæder vi os meget til.
... os jyder er jo forkælet med flere messer om året, så jeg er spændt på om det er ligesågodt som i Fredericia
Jeg skal kikke efter garn til "The Holiday Sweater" og ellers snuse og drømme om alle de skønne ting som jeg aldrig får tid til at strikke.
Hvis I vil har jeg lavet et "Jeg blogger" badge som kan downloades fra min blog