mandag den 14. januar 2013

Et Fingerbøls Solodans

Længe har jeg haft lyst til at lade mit fingerbøl gå nye veje.

Haft lyst til ikke at gøre helt som jeg plejer dog uden at lave noget helt ukendt.

Startede med at "smide" de kendte mønstre til hjørne.

Tog nye mål, tegnede nye lemmer og lod bindesnoren tage en lille afstikker


Resultatet ser du her....


Og ja, håret har også fået en tur en anden vej rundt end det "plejer".


Et styks Fingerbølle pige er skabt med det blødeste bouclehår i merino , lettere vildt og hulter til bulter men alligevel tøjlet en anelse i en sløjfe.

Nyd Dagen

KH

22 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

Åhr, hvor er hun bedårende. Du laver så mange fine nye dukker, at jeg får lyst til at lave dem allesammen. Og hvor er hun sød sådan en lille pige her. Knus Heidi

Lene sagde ...

hvor er hun dog smuk, sikke et dejligt udtryk

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor er hun yndig og lidt fræk med det skønne hår;)

Curly sagde ...

Okay!!!! Der blev jeg så lige forelsket, nøj hvor er hun lækker og det hår er bare i en kategori for sig :-)

Ottesen sagde ...

Hvor er hun bare bedårende. Så fin!

Lis sagde ...

Hun er skøn og med vildt pagehår, er hun klar til at opdage verden.

Kh. Lis

Astrid på Raastof sagde ...

Hvor er hun sød. Virkelig en drøm for en kærlig øver. Min datter ville i hvert fald blive lykkelig for sådan en sød dukke.

Losarinas mor sagde ...

Me like :)

Losarinas mor sagde ...

Me like :)

Kabakü sagde ...

Hvor er hun bare skøn! Super søde hår.

Sannes Fruerstue sagde ...

Hvor er hun bare lækker :-) Har lige fået din bog i fødselsdagsgave, så nu skal jeg snart i gang med en Tusindfryds dukke :-)

Annchen sagde ...

Så bedårende..!

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Hvor er hun sød. Du er simpelthen så dygtig ;O)

wannabe husmor sagde ...

Åhh hvor er hun bedårende og utrolig meget personlighed har hun også

Anonym sagde ...

Nej hvor er hun dejlig, bliver hun til salg? ;-) hvis så kunne jeg godt tænke mig at "adoptere" hende til min pige...
Smuk, fræk og utrolig fin er hun lavet, flot arbejde Wencke ;@

Anonym sagde ...

Ups. Mit navn kom ikke med, kommer nu
Pi Betsch

tusindfryd sagde ...

Kære Pi

Prøv at sende mig en mail dukkemagersken@yahoo.dk

KH

Tine sagde ...

Waaauww! Hvor er hun da fantastisk! Jeg går og overvejer, om Fleur skal have en waldorf dukke i 2 år fødselsdagsgave. Ved bare ikke lige om hun stadig er for lille der? Hvilken alder plejer du at anbefale dukkerne til? Og laver du dem på bestilling?

KH Tine

Anonym sagde ...

Så nydelig dukke! Men også helt nydelig genser, har du lagt ut mønster til denne et sted på bloggen?
Helsing
Juliann i Norge
julianns@online.no

Rodehovedet ;) sagde ...

Hvor er hun altså bedårende skøn :D

Du er virkelig dygtig

Anonym sagde ...

Jubbi så kom hun endelig hjem til os... Hun er bare så fin og fræk med det "nye" hår. Hun er et rent 12' tal til dig Wenche...
Og jeg har et flot dukkeeksemplar at kigge på når jeg selv skal igang med min første dukke ;@
Kram fra en ny dukkemor...
Pi Betsch

helle sagde ...

Hej Wenche
Hun er SÅ bedårende. Jeg er ret vild med udtrykket. Lidt barnligt og rigtig skønt.
Vil høre om håret er syet på som drengeår eller hvordan du har gjort det.
Og mon du en dag sælger mønstre til dine fine striktrøjer? De er SÅ Fine!
Kærligst
Helle