lørdag den 19. januar 2013

En Tør Plet....

Har i de forgange uger haft aldeles ufrivillig fravær fra syskolen....

Dette havde resulteret i en noget "tør" plet....

I onsdags  var der så endelig mulighed for at rode bod på det!



Skal lige love for at hver en mm af min hjerne var top indstillet på at fyre op under saks og pedal....

Ikke bare fik jeg syet en klassisk sweater i råhvid og marine str. 3 år ,men nåede da også lige et par bukser af Lines nye model også i str. 3 år...


Sådan bliver 3 timer , to kopper kaffe , en masse hyggelig snak og 2 meter stof så let som ingenting til et helt sæt tøj. Følte mig SÅ lettet bagefter ;-)

Har du 3 ledige timer onsdag formiddag er der pladser på verdens hyggeligste hold, du kan læse om syskolen lige HER

Lidt info til de syglade: striberne er en rest købt i en butik som ikke forhandler det, men prøv stof 2000 eller skipper stoffer i Kbh ?  Fløjl har jeg købt i City Stoffer i Århus for nogle måneder siden.

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

Du er da blevet enormt hurtig til at sy. Et helt sæt på en sydag- FLOT. Knus Heidi

Anne-Mette sagde ...

Super flot :-)

Kh. Anne-Mette

Line sagde ...

Tak søde:-)

Fru Rasmussen sagde ...

Hvor fint. Hvor er den råhvide og marine fra? Kvaliteten ser så lækker kraftig ud!

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Utroligt at du kan skabe så fine ting...og så på tre timer.
Kh Helle ;O)

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Sikken en effektivitet :)
Flotte ting du har lavet !

tusindfryd sagde ...

Tak skal i have! At tingene bliver så lækre og ikke ser hjemmesyede ud skyldes for størstedelen gode mønstre men selvfølgelig også at jeg efterhånden er blevet god til at styre symaskinen.

Det stribede har jeg desværre købt som en rest i Super Carla så jeg har end ikke et bud på hvor det kan være fra for hun sælger kun Liberty i butikken ellers. MEn prøv evt stof 2000 synes ofte de har en del af den slags :-)

KH

Christina sagde ...

Wauw, er vild med de striber og også modellen. Bukserne er også rigtig lækre. Jeg har desværre ikke tid onsdag formiddag, arbejdet skal jo passes, selvom jeg har flekstid :-) det lyder ellers meget hyggeligt.

Lill Christensen sagde ...

Er vild med min blog - så fine ting og sager.

Jeg vil også tillade mig at gøre lidt "reklame" for min blog, da jeg må betegnes som "ny pige i klassen" her i blogland:

yberalles.blogspot.dk/

KH Lill

Anonym sagde ...

hey there and thank you for your info – I have certainly
picked up anything new from right here. I did however expertise
some technical issues using this website, since I experienced to
reload the web site a lot of times previous to I could get it to load correctly.
I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I'm complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your quality score if advertising and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my email and can look out for a lot more of your respective exciting content. Ensure that you update this again very soon.

My weblog: bathroom in northern virginia